“ Tak pernah nampak Keknis nang1s macam tu sekali, sed1hnya.. ” – Netizen

Hairul Azreen Kongsi Video Ahli Keluarganya Dengan Pembantu Rumahnya, Melany Yang Akan Pulang Buat Ramai Tersentuh. Part Hanis Zalikha, Yusuf Iskandar Dan Alisa Aisyah Pel0k Melany Tu Memang Seb4k Sangat !! 

Khidmat pembantu rumah pada masa ini sangat diperlukan dalam membantu melakukan tugas-tugas lain di rumah. Malah, dikurniakan seorang pembantu rumah yang baik tentu sekali sangat menyeronokkan buat para majikan. Begitu juga Hairul Azreen dan Hanis Zalikha nampaknya juga mempunyai seorang pembantu yang baik bernama Melany yang berasal dari Philipina.

Terbaru, satu perkongsian video telah dimuatnaik di Instagram Hairul yang memaparkan bait-bait sedih antara ahli keluarganya dengan Melany yang akan pergi meninggalkan rumah itu membuat netizen seb4k melihatnya. Kelihatan Yusuf dan Alisa juga bergilir-gilir mahu memel0k Melany dalam video itu.

Apa yang lebih menyed1hkan apabila melihat Hanis dan Melany saling berpelokan sambil mengalirkan air mata dalam video itu. Jelas kelihatan Hanis dan Melany mempunyai hubungan yang sangat rapat meskipun Melany hanya seorang pembantunya. Pastinya netizen turut tersentuh melihat keakraban dan keikhlasan Hanis dengan pembantunya itu.

Kata Hairul di Instagram storynya, Hanis seorang yang tidak mudah mar4h dan sikapnya yang begitu baik sememangnya membuatkan hubungan mereka rapat dan akrab. Jelas kelihatan lagi apabila Melany mengatakan Hanis tidak pernah memar4hinya dan dirinya sentiasa menunggu untuk dimar4hi oleh Hanis dalam video itu.

Jom kita tonton video di bawah :

Hairul juga mematnaik postingnya itu di Instagram story.

Ramai yang tersentuh melihat hubungan kasih sayang satu family ini dengan Melany. Malah, posting Hairul ini meraih banyak tanda suka daripada peminat dan rata-rata daripadanya turut meluahkan rasa sed1h mereka di ruangan komen. Antara komen-komen yang dit1nggalkan :

“ Aku tak tahu pape pun aku boleh seb4k nengok.. Lagu ni jugak had0i.. mengundang lebih kesed1han..  im cry1ng.. Yusuf so genius pandai pujuk orang tengah nang1ssss.. ”

“ Penyayang nyaaa.. love sngt.. Apa tajuk lagu ni ek.. Best sngat keluarga ni sbb semua nya penyayang.. Dapat maid yg sgt baik pun rezeki yg membahagiakan.. ”

“ Kite tgk pn seb4k..  terikut sed1h juga.. setiap yg dtg pasti akan pergi.. Nak balik kg ke.. Yusuf n Alisa nampak sayang sangat dengan Melany.. Pandai Melany jaga Yusuf n Alisa.. ”

“ Alamakkkk sed1hhh.. Melany nak balik dah ke.. take care Melany.. Alisa punya perangai sampai tep1s abg dia.. puas sis tahan air mata tp bila lagu anak Filipin0 tu kuar trus.. ”

“ Alisa hug hug hug.. yusuf is so sweeetttt.. Sed1h.. majikan yg baik.. Mungkin dah habis kontrak.. Ape tjuk lgu nie.. seb4knyeeee.. ”

“ Contract dh habis ni sebagai pembantu rumah agaknya.. dh lama berkhidmat tiba masa berpis4h mmg sed1h.. tak permah nampak keknis nang1s cantuh skali.. Sed1hnyaaaa.. ”

“ Kalo dpt pembantu yg baik, jujur dan memahami.. mmg mcm ni la bila da bes contract.. Sebab kita blom tau nasib kita bila dtg yg baru.. Lagi kena  dgn ‘anak’.. ”

Alahai, begitulah sikap Hanis yang sememangnya seorang majikan yang sangat baik dengan pembantunya. Hairul juga tidak akan melupakan jasa Melany terhadap keluarganya. Kami di Berita Kopak mendoakan semoga Hairul dan Hanis sekeluarga tabah dengan kepulangan Melany ke negara asalnya dan didoakan semoga Melany pulang dengan selamat.

Silakan SHARE..

Sumber: IG hairulazreen

Artikel ini disediakan oleh Berita Kopak. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..