” Sama weh gaya muka dengan gaya cakap tu habis dia t1ru, hahaha.. ” – Netizen

Sherry Alhadad Kongsi Video Dia Men1ru Gaya Pengarah Mamat Khalid Buat Ramai Yang Terhibur. Pandai Sherry T1ru Yer !!

Bagi sesiapa yang mengikuti perkembangan pengacara dan pelakon, iaitu Sherry Alhadad pasti terhibur akan pelbagai perkongsiannya di akaun Instagram. Tidak kering gusi kalau melihat aksinya yang bersahaja apabila membuat kelakar.

Memang patut pun ramai yang puji bahawa Sherry ini adalah seorang selebriti yang serba boleh. Bijak menjiwai watak lakonan yang diberikan dan seorang pengacara yang sangat profesional ketika mengacara di pentas. Malah Sherry juga mempunyai personaliti yang tersendiri menarik perhatian ramai peminatnya.

Meskipun memiliki bentuk badan yang sedikit gemp4l, dia juga membawa penampilannya yang tersendiri dan tampil cantik dan menarik. Sering kali berkongsi gambarnya berfesyen, ada sahaja yang memuji akan Sherry pandai bergaya.

Terbaru, menerusi tinjauan di akaun Instagram Sherry telah berkongsi satu video yang memaparkan dirinya sedang men1ru gaya pengarah terkenal Mamat Khalid. Gaya yang dilakonkan oleh Sherry itu turut mendapat perhatian ramai warga netizen.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-rata warga netizen turut terhibur menonton perkongsian video oleh Sherry itu. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Sherry ni memang ar, kalau tak buat orang ketawa memang tak sah, kelakar betul tengok dia ajok cakap Mamat.. “

” Ni kalau Mamat Khalid tengok tep0k dahi, ada ja ha Sherry ni share video yang lawak, hahahaha ker4s perut aku tengok.. “

” Sma weh gaya muka dgn gaya cakap tu, habis dia t1ru, hahaha tak de kerja betul lah Sherry ni, buat hal betul.. “

” Sew3l betul lah Sherry sorangn ni, aku tengok dari awal berkali-kali ulang aku gelak, tak senang aku duduk, hahaha.. “

” Kau memang dah keb0ringan ke Sherry, dah tak tahu nk buat apa ke, hahaha dit1ru gaya si Mamat pulak.. “

” Kak id0l kita, selalu buat kita happy lah dengan gaya ni, memang patut memang anugerah pun, hahahhaa… “

” Abang, abang, abang, lawak tengok dia cakap, hehehe terhibur aku tengok video ni…. Terbaik Sherry.. “

Wow, memang hebat Sherry punya t1ru gaya Mamat Khalid, ramai yang terhibur dengan gaya Sherry dalam video tu. Apa-apa pun, kami dari berita Kopak berharap semoga Sherry akan terus berjaya dalam bidang yang diceburinya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sherry Alhadad

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..