” Comel tengok paklong dengan cucu, semangat betul.. ” – Netizen

Kongsi Video Nyanyi Lagu Kemerdekaan, Gaya Dato’ Seri Ismail Sabri Dan Cucunya, Jeanelle Nika Mandagie Buat Ramai Terhibur. Semangat Betul Cucu Dan Atuk Ni !!

Ramai yang terhibur akan perkongsian video sebelum ini berkenaan Dato’ Seri Ismail Sabri bersama cucu kesayangannya, Jeanelle Nika Mandagie ketika satu sesi temubual dari Astro Awani. Di mana di dalam video itu memaparkan cucunya yang membuat satu gaya lucu tanpa disedari oleh beliau yang sedang menjawab soalan.

Mulai dari itu, Jeanelle atau panggilan manjanya Miss Lim ini sering menjadi perhatian warga netizen di laman media sosial akan perkongsian video-video aksi gelagatnya yang comel dan lincah dikongsikan oleh kedua ibu bapanya.

Untuk pengetahuan, cucu tunggalnya Dato’ Seri Ismail ini telah berusia tiga tahun dan merupakan cahaya mata sulung anak perempuan Ismail Sabri, Datin Nina Sabrina dengan pasangannya Datuk Jovian Mandagie yang juga pereka fesyen terkenal.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram Dato’ Seri Ismail telah berkongsi satu video yang memaparkan dia bersama cucunya itu sedang mendengar lagu kemerdekaan yang dinyanyikan oleh Allahy4rham Sudirman dan mereka bersama-sama menyanyikan lagu tersebut penuh bersemangat.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen ramai yang terhibur melihat aksi diantara atuk dan cucu ini menyanyikan lagu tersebut. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Ehehehee.. Comel la paklong dgn cucu, semangat betul, anak sy dengar pun terus join nyanyi sekali ni ha… “

 ” So cute lah atuk.. Cucu sent4p atuk overshad0w dan terus jalan, bertabah lah yer Miss Lim, hehehee.. “

“Tudia, punya lama cucu standby nak angkat tangan tang merdeka tu, comel lah tengok si kecil ni, ada ja yang kelakar.. “

” Semangt tgok cucu dengar lagu Merdeka.. Bgs Dato Seri kita terapkan unsur-unsur sayangkan negara tanah air tercinta pd anak-anak dan cucu-cucu.. “

” Halaaa comelnya cucu atuk ni,  suka tengok paklong dengan Miss Lim ni, nampak rapat sangat, atuk pun rajin melayan.. “

” Comellah..  Hahaha layan karenah cucu dan wow ade semangat kemerdekaan, memang terbaik lah Dato’ Seri.. “

” Comel princess dgn tok papa dia nyanyi, semangat gitu, atuk pun kaki layan jer keren4h cucu tu yang semp0i habis. “

Wah memang terbaik lah, tinggi betul semangat patriotik Miss Lim, comel jer dia angkat tangan untuk sebut merdeka tu. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak berharap semoga Miss Lim membesar dengan baik dan menjadi seorang yang berjaya di masa hadapan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ismail Sabri, Jovian Mandagie

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..