” Bila cakap ‘langut’ ,baru paham noh Aafiyah.. ” – Netizen

Video Siti Aafiyah Sedang Disolek, Namun Apabila Disuruh Untuk ‘Mendongak’ Wajahnya, Reaksi Aafiyah Mencuit Hati Peminat.

Meskipun tidak mempunyai akaun rasmi di Instagram, anak penyanyi tersohor negara, Dato’ Siti Nurhaliza iaitu Siti Aafiyah sering menjadi perhatian ramai. Dia juga mempunyai peminat-peminatnya yang tersendiri yang telah mewujudkan akaun fans berkongsi gambar dan video terkini tentang si cilik ini.

Sejak dilahirkan hingga kini, apa yang dilakukan oleh Aafiyah sering kali mendapat pujian ramai dek kerana dia dikatakan seorang kanak-kanak yang bijak walaupun baru berusia 2 tahun, dia sudah pun kelihatan matang berbanding usianya.

Sudah pandai bercakap, ada sahaja perkataan yang terkeluar dari mulut Aafiyah ini yang mencu1t hati yang mendengar. Bak kata, melentur buluh biarlah dari rebungnya, begitu jugalah hasil didikan yang diajar oleh kedua orang tua Aafiyah yang dilihat begitu baik.

Terbaru, dikongikan oleh satu akaun Instagram milik ctsharina¬†telah berkongsi satu video yang memaparkan gelag4t Aafiyah yang sedang disolek wajahnya. Namun paling menghiburkan adalah apabila disuruh untuk ‘mendongakkan’ wajahnya, Aafiyah seperti tidak paham.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-rata netizen terhibur dengan aksi si kecil ini akhirnya memahami akan perkataan ‘ langut’ apabila disuruh untuk ‘mendongak’ wajahnya. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Langut baru paham yer si comel, hehe ni mesti anak ayah ni, ayah kan orang Kedah, ibu orang Pahang, hahaha.. “

” Comel lah reaksi Aafiyah ni, ada jer video dia buat acik tersenyum, bud4k bijak ni, mst nanti sekolah pandai.. “

” Ulang bnyk kali, tiap kali ulang mesti gelak, langut, langut hihi, mesti pengasuh Aafiyah yang ajar ni kan.. “

” Amboi Aafiyah paham bahasa kedah noooo, balik mai duduk sungai petani ni, jadi orang sini, ger4m tengok dia, awatlah comey.. “

” Comel-comel nk ke mana ni si comel, siap solek bagai ni, hehe teman ibu buat show ke sayang Aafiyah, salam dari Singapura.. “

” Lawak lah kakak Aafiyah ni, d0ngak tak paham, langut baru paham yer, hehee bijak-bijak.. Comel dia pakai mcm ni.. “

” Bijak lah anak Dato’ Siti ni, memang tak nafi, muka sebiji mcm ibu dia kan bila senyum nampak gigi tu, saling tak tump4h.. “

Halah halah comel betul lah tengok reaksi si cilik ni, patut ramai peminat terhibur. Amboi Aafiyah belajar bahasa Kedah ke ni, hehehe. Apa-apa pun kami dari Berita Kopak berharap Aafiyah membesar dengan sihat dan menjadi seorang yang bijak dan berjaya di masa hadapan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ctsharina, Siti Aafiyah

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..