” Baru dapat tengok picture Tokti, nampak comel sangat berisi tu.. ” – Netizen

Tengku Zawyah Kongsi Video Dan Gambar Sambutan Ulangtahun Kelahiran Menantunya, Alyssa Hisham. Ceria Sungguh Family Besar Ni, Dato’ Siti Nurhaliza Nampak Makin Berseri-Seri. Eh Usap Perut Ke Tu Tok Ti !! 

Keakraban dan kedamaian keluarga besar Tengku Zawyah dan Datuk Seri Khalid Jiwa bukan perkara baru untuk netizen. Seringkali berkumpul dan mengadakan majlis keraian bersama-sama, kemesraan mereka sekeluarga terutamanya Tengku Zawyah dan Dato’ Siti Nurhaliza menjadi tumpuan peminat.

Meninjau akaun Instagram Tengku Zawyah, telah dikongsikan beberapa keping gambar dan video yang memaparkan sambutan ulangtahun untuk menantunya Alyssa Hisham. Alyssa adalah isteri kepada anak sulungnya, Muhd Anas Zawawi.

Bagi peminat Dato’ Siti, pastinya penampilan penyanyi kesayangan mereka ini menjadi perhatian. Sudah agak lama Dato’ Siti tidak berkongsikan gambar terkininya di laman sosial. Dato’ Siti yang dilihat mengenakan baju berwarna biru itu nampak berseri-seri dan kelihatan sedikit berisi badannya.

Terdahulu, tul4r mengenai berita kehamilan kedua Dato’ Siti namun sehingga kini tidak ada pengesahan daripada pihak Dato’ Siti sendiri. Malah Dato’ Siti juga pernah menyuarakan hasratnya untuk hamil lagi dan berehat dari sebarang kegiatan seni.

Jom baca perkongsian di bawah :

(Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar dan menonton video seterusnya..)

Penampilan Dato’ Siti memang menjadi perhatian dan ramai peminat yang memperkatakan perubahan fizikal yang ketara kelihatan pada penghibur no 1 Malaysia itu. Antara komen-komen peminat :

” Baru dapat tengok picture tok ti… happy family.. tok tie mcm ngandung je,cantik sangat berseri-seri.. “

” Mak iti macam hamil ja, Mcm ternampak baby bump tokti.. haha.. Alhmdulillah….. such a wonderful fmily.. “

” Happy tgk this family … Another family to admire slps abby norman.. Tokti comelll sangat.. “

” Tok Tie mengandung ke? Look so cheerful.. alhamdulillah sekiranye confirm.. happy for you.. Nampak berisi sikit tokti sekarang.. “

” Comel putih gebu pipi merah original cucu2 datin ni semua.. Pretty and handsome just like their grandma and tok ayah.. “

” Such a wonderful family, Best sangat this family.. happy family.. so happy to see this, Lovely n precious moment.. “

” Moga betul dakw4an peminat-peminat tokti. nampak laen bdn tokti, nampak comel sgt berisi tu.. muka pun manis je.. “

” Awhhhh thank you for posting tokti photos. We m1ssed her And the bump, hehe.. Seri betul muka tokti, bahagia sangat ni.. ” 

Peminat masih lagi berteka-teki melihat penampilan Dato’ Siti yang sedikit berisi ini. Namun apapun, sama-sama kita doakan yang terbaik untuk Dato’ Siti dan moga diberikan rezeki untuk menimang cahayamata lagi. Semoga keluarga besar ini sentiasa dirahmati dan dilindungi Allah selalu. Aamin

Silakan SHARE..

Sumber : IG Teezac

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..