” Lolipop, skittles, macam-macam kena rasu4h pot0ng rambut.. ” – Noor Nabila

Gambar Noor Nabila Dan Sharnaaz Ahmad Bersama-Sama Menemani Anak Mereka, Jebat Jayden Pot0ng Rambut. Amboi Jebat, Bukan Main Banyak Lagi Nak Kena ‘Rasu4h’ Supaya Pot0ng Rambut Yer, Comel Sungguh !!

Meskipun antara mereka sudah tidak mempunyai apa-apa pun ikatan, namun mereka tetap kelihatan msera bersama dalam membesarkan cahaya mata tunggal mereka. Kisah rumah tangga pelakon Sharnaaz Ahmad dan bek4s isterinya, Noor Nabila sering mendapat perhatian ramai.

Ramai yang memuji akan sikap kedua-dua mereka ini dalam menghadapi masal4h yang mereka alami. Jarang  bagi kita melihat pasangan yang sudah pun bercer4i akan berbaik-baik dan bekerjasama sama untuk menjaga anak seperti Sharnaaz dan Nabila.

Meninjau di Instagram Story milik Noor Nabila dan Sharnaaz telah berkongsi gambar mereka bersama-sama menemani anak mereka, Jebat Jayden untuk memotong rambut di rumah keluarga Nabila. Malah melihat gambar mereka ini kelihatan seperti begitu bahagia bersama.

Kongsi Nabila di Instagram Story,  pelbagai cara digunakan memuj0k Jebat untuk pot0ng rambut dengan memberikan pelbagai manisan. Menerusi gambar yanng dikongsikan Nabila, Jebat sedang dipangku oleh Sharnaaz dan Nabila turut berada di sisi mereka berdua.

Ikuti perkongsian gambar tersebut di bawah ini :

Turut dikongsikan oleh Nabila adalah gambar Jebat setelah selesai memot0ng rambut. Ini hasilnya :

Alahai comelnya tengok Jebat lepas gunting rambut, makin kacak lah si kecil ni. Hubungan baik Sharnaaz dan Nabila ini patut dijadikan contoh untuk pasangan yang sudah berpi1sah diluar sana yang mempunyai anak, meskipun sudah berp1sah keakraban tetap utuh dalam saling menjaga kebajikan anak bersama.

Jelas terpancar kegembiraan Jebat itu ketika dapat bersama-sama dengan kedua ibu bapanya. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak turut mendoakan semoga Jebat membesar dengan sihat dan menjadi anak yang soleh buat Nabila dan Sharnaaz. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Noor Nabila, Chez Hamdan, Jebat Jayden

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..