” Jangan jadi macam Aishah, c1um sikit pun kedek0t.. ” – Erma Fatima

Erma Fatima Kongsi Video Dia Bersama Anak Kecilnya, Namun Kapsyen Dan Cara Erma Menyanyikan Lagu Mendod0ikan Anaknya Itu Buat Ramai Terhibur. Ada Jer Yang Kelakar Erma Ni, Haha !!

Sebelum ini, telah dikongsikan oleh Erma kepada umum akan bahawa dirinya telah mendapat seorang cahaya mata perempuan. Perkongsian tersebut dikongsikan Erma menerusi akaun Instagram miliknya dan turut mendapat perhatian ramai warga netizen.

Kongsi Erma yang menggelar bayi perempuan tersebut adalah ‘anak syurga’ telah diambil dan dijaga oleh Erma seusianya baru dilahirkan. Erma juga tidak ketinggalan berkongsi gambar wajah anaknya itu buat tontonan ramai di laman media sosial.

Ramai yang turut memberikan ucapan tahniah buat Erma atas kehadiran orang baru dalam keluarganya itu. Untuk sedikit info, sebelum ini, Erma turut mempunyai lima orang anak angkat yang dijaganya sejak kecil lagi dan kini kesemuanya anaknya itu telah pun meningkat remaja.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram Erma telah berkongsi satu video terbaru dia bersama si kecil tersebut. Kelihatan Erma sedang memangku si kecil tu dan mendod0ikannya dan berkali-kali Erma menc1um anak syurga tersebut.

Ikuti perkongsian video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang terhibur membaca kapsyen Erma dan tidak ketinggalan mendoakan akan kesejahteraan anak syurga Erma. Antara komen-komen warga netizen adalah :

” Hahaha.. kak Erma slalu sgt gomol pipi Aisya.. To yg dia stress. Wah comel lah anak baru kak Erma ni.. “

” Alahai ger4m tengok anak syurga ni, membesar dengan baik anak syurga, kelakar baca Erma tulis tu, haha.. “

” Puas kan dapat gom0l cium anak sndiri, hehhee banyak mana pun tak pa, alhamdulillahm tahniah Erma dapat baby baru.. “

” Lagu anak itik dinyanyikan ibu kau yer dik, kahakaahahahaaa.. Keras perut aku dengar, comel sangat lagu pun.. “

” Semoga Erma Fatima diberikan kesihatan yang baik selalu untuk terus menjaga amanah daripada Allah ini, amin.. “

” Aduh4i lagu tu memang win lah, hehehe kelakr kak Erma ni, Aishah juga di katakan dia, hahahaha nak4l betul mak saudara.. “

” Semoga anak syurga ni membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah buat Erma sekeluarga, Amin. Tahniah Erma.. “

Kelakar betul kapsyen Erma, alahai ger4m betul tengok gaya Erma c1um anaknya. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mendoakan semoga anak syurga ini membesar dengan sihat selalu dan menjadi anak yang solehah penyejuk hati Erma. Amin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Erma Fatima

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..