” Sekali papanya komen la, hehehe.. ” – Netizen

Chef Riz Kongsi Gambar Thr0wback Di Sebuah Restoran, Namun Komen Bapanya Chef Wan Mencuit Hati. Ay0kk Pedas Berb1sa Jugak Ayat Chef Wan Bagi, Hahaha !! 

Siapa tidak kenal dengan sikap Dato’ Chef Wan yang bermulut ri0h dan kec0h. Chef Wan yang selalu ceria dan digelar netizen mulut l4ser ini seorang yang penyayang walaupun lant4ng dalam berbicara. Chef Wan memiliki dua orang anak iaitu Serina dan Muhammad Nazri ataupun dipanggil Chef Riz.

Meninjau akaun Instagram Chef Riz, telah dikongsikan beberapa keping gambar thr0wback ketika Chef Riz berkunjung ke sebuah kedai makan kegemarannya iaitu Warung Zaitun. Chef Riz turut menulis di kapsyennya keistimewaan warung itu yang menyediakan masakan Melaka yang sedap.

Kelihatan aneka juadah terhidang di atas meja dan nampak menyelerakan. Untuk makluman, Chef Riz juga mengikuti jejak langkah bapanya sebagai tukang masak. Chef Riz juga mengusahakan Chefriz Cuisine yang menawarkan pelbagai menu makanan hasil air tangannya.

Bagi pengikut akaun Instagram Chef Riz, pastinya sering melihat aneka hidangan yang disediakan oleh Chef Riz. Chef Riz yang dahulunya agak berisi kini semakin kurus dan though. Banyak meluangkan masa di gim, sudah banyak perbezaan Chef Riz beberapa tahun dahulu berbanding sekarang.

Jom baca perkongsian di bawah :

(Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Penampilan Chef Riz ketika itu yang nampak agak sedikit ‘bulat’ ini telah menarik perhatian netizen. Malah wajahnya juga nampak seperti anaknya Arianna. Antara komen-komen mereka :

” Ni gambar bila boss.. ad0hhh tak cantik laaa dulu tapi sekarang MANT0L.. ” 

” Sekarang dia dah kurang dah sikit. hahaha.. dah kenapa thr0wback.. rindu masa m0k m0k kot hehehe.. “

” Ni zaman bile ni hahahaha comel. Sekarang kurus dah.. Ariana rupa you habis, rambut pun da macam ariana gambar ni.. “

” Tahun bila punya gambar ni hahah, sekarang lagi nampak muda gitew.. Now Chef Riz dan sad0.. “

” Hahaha jang4n tert1pu, tu gambar 2 tahun lepas.. sekarang dah kurus, dulu sihat betul.. Comel dulu nampak bulat je.. “

Chef Wan juga tidak keting4lan memberikan komennya di posting Chef Riz ini.

Ini adalah gambar Chef Riz 2 tahun yang lalu dan ada dijawab oleh Chef Riz di salah satu komen. Memang lain sangat, jika dahulu chubby sekarang sudah menjadi abang Sado. Tambahan lagi Chef Riz kini sudah bergelar tunangan orang, pastinya menjaga penampilan untuk nampak hebat di pelaminan nanti.

Bila Chef Wan komen di Instagram anak sendiri, anak sendiri pun boleh tak0t dengan ayat Chef Wan itu. Namun itu gurauan biasa bagi mereka anak beran4k. Semoga Chef Riz sentiasa success dalam kerjaya dan menjadi Chef terkenal sebagaimana bapanya nanti.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Riz Redz

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..