” Ni sapa yang kena pr4nk ni, ad01 yang call terkena balik, hahaha.. ” – Netizen

Video Afieq Shazwan Cuba Pr4nk Haqiem Rusli, Namun Lain Pula Yang Jadinya. Tep0k Dahi Afieq !!

Alif Farhan yang merupakan pengacara bagi rancangan Trek Selebriti  sering berkongsi setiap minggu akan video pr4nk artis-artis tanah air di akaun Instagramnya. Untuk pengetahuan, rancangan ini adalah rancangan temubual selebriti tanah air.

Untuk paparan terbaru menerusi episod minggu ini, Trek Selebriti telah menjemput Afieq Shazwan sebagai artis undangan. Paling menarik, kali ini dalam segmen pr4nk, Afieq telah menelefon penyanyi Haqiem Rusli untuk mengen4kan Haqiem.

Video yang dikongsikan oleh Alif Farhan itu memaparkan aksi Afieq yang sedang berbual dengan Haqiem menerusi telefon. Afieq yang cuba memb0hongi Haqiem bahawa keretanya mengal4mi kemal4ngan, dan ingin meminta bantuan daripada Haqiem memimjam kereta untuk ke kerja.

Paling kelakar, ketika sesi Afieq meluahkan masal4hnya itu kepada Haqiem, Haqiem sedang sibuk bermain game dan tidak memberikan sepenuhnya fokus kepada apa yang di luahkan oleh Afieq sehingga membuatkan Afieq merasakan dirinya seperti telah terken4.

Ikuti perkongsian video tersebut di bawah ini :

Ternyata Afieq yang cuba ingin ken4kan sahabatnya itu akhirnya terkant0i apabila Haqiem pada awalnya sudah dapat menghidu akan Afieq cuba pr4nk dirinya. Perkongsian video itu turut menghiburkan para netizen. Antara komen-komen netizen adalah :

” Tak tahan boleh sambung main game tu, hahaha memang Haqiem ni dah dapat tahu kata Afieq nk pr4nk ni,.. “

” Sil4p orang lah, awal-awal dah kant01, nk tergelak aku tgnk Afieq punyalah luah perasaaan bagai, last-last memang dah kont0i.. “

” Bukan semudah abc lol nk kenakan Haqiem, hahah dengar suara dia pun aku dpt agak mesti xkena nya pr4nk ni.. “

” Ni haqiem ke afieq yg kene pr4nk, Haqiem awal2 lagi dh tau dia kena pr4nk, hahahaha ketawa aku tengok reaksi Afiq pas knt0i.. “

” Haqiem kan selalu terkena, so dia dah tahu ni mst pr4nk ni, hahaha awal-awal pun dia dah tahu, tengok muka dalam video pun lawak.. “

” Ni sapa yang kena pr4nk ni, ad01 yang call terkena balik, hahaha. tep0k dahi aku jarang-jarang orang nk kant0i awal.. “

” Comel Haqiem punya reaksi time video call, hehe, memang tak termakan pun luahan f4ke Afieq tu, ahahaha. .”

Part last tu memang kelakar, tergelak habis semua orang bila kant0i.  Alahai pr4nk yang tak menjadi kali ni, hehe. Apa-apa pun, ia adalah sekadar hiburan dan kami dari Berita Kopak berharap semoga Haqiem mahupun Afieq sentiasa berjaya dalam bidang mereka ceburi.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Aliffarhan, Haqiem Rusli, Afieq Shazwan

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..