“ Comel sungguh Ameena, manis sangat-sangat.. ” – Netizen

Video Anak Shukri Yahaya, Aaira Ameena Yang bertudung Cur1 Perhatian Ramai. Alahai Ameena Cute Sangat, Comel Betul Ikut Macam Mommy Dia !!

Shukri Yahaya sememangnya cukup terkenal dalam industri hiburan Malaysia menerusi drama lakonanya yang sentiasa mendapat tempat di hati peminat. Bukan sahaja bergelar seorang pelakon, Shukri juga adalah seorang bapa kepada dua anak-anaknya yang comel, Aaira Ameena dan Maleeq Miqayl yang sentiasa mendapat perhatian netizen di laman sosial.

Meninjau ke akaun Instagram Ameena, satu perkongsian video yang memaparkan gelag4t Ameena yang hanya menggerakkan mulut sambil menyanyikan lagu Allahul Khafi kelihatan begitu comel sekali. Alahai Ameena, pandainya dia menyanyi. Cute sangat tengoknya.

Apa yang lebih menarik, Ameena kelihatan begitu manis mengenakan tudung berwarna soft pink ceria dalam video itu. Ramai yang terhibur melihat wajah comel Ameena lebih-lebih lagi apabila tersenyum sehingga jelas menampakkan lesung pipitnya di pipi sama seperti ayahnya, Shukri.

Sekali pandang, wajah Ameena kelihatan begitu mirip mewarisi kecantikan ibunya, Tya Adnan. Malah, Ameena sememangnya seorang anak yang pemurah dengan senyuman. Ada sahaja perkongsian gambar dan video-video Ameena di Instagram yang sentiasa memaparkan si cilik itu selalu tersenyum menampakkan barisan giginya.

Jom kita tonton video di bawah :

Ramai yang suka melihat Ameena bertudung dan kelihatan comel dengan usianya yang masih kanak-kanak ini. Postingnya itu juga mendapat banyak tanda suka dan ramai yang memuji kecomelan Ameena. Antara komen-komen yang ditinggalkan :

“ Eeeee cantiknya ank mummy and ayah ni.. Ameena muka mkin lma mkin ikut muka mummy dia.. comelll laa.. Cutteee.. Cantik ameena.. ”

“ Cantikkkk sgt chomell sgt semoga menjadi ank yg solehah buat kedua ibubapa.. Amin.. Cantik nya meena sayang.. Alala cute nye.. Eeee kecik kecik dah cantik cam mommy dia.. ”

“ Okay mina, yang ni ayah tak mar4h.. Ameenaa cantik sangat.. Cuba suruh Ameena guna voice dia sendiri.. Alaaa dimpleeee ameena ni ger4m.. ”

“ Comelnya.. Lps ni dh blh jd model tudung utk mummy lah ye.. Tak pn minta mummy reka kn tudung khas utk Aaira kn.. Awww kiutt.. ”

“ Alahai comelnya lesung pipit di sebelah jer.. Alhamdulillah.. suka tgk ameena, comel.. Mashaallah always cute.. Semoga jadi anak yg Solehah.. ”

“ Alaaa cantikk suke lesung pipit ameenaa.. Pandai.. Good girl ameena.. Masyaallah wah cantikkknya kakak ank solehah cantik macam mommy.. ”

“ Alahaii.. comel sungguh Ameena manis sngt2.. Sejuk mata tgk ameena.. So cute.. Masha’allah indahnya anugerah ilahi semoga ameena menjadi anak yang solehah amin.. ”

Alahai Ameena, tak puas betul tengok lesung pipit dia. Pastinya gelag4t dan telatah Ameena yang sudah pandai berkata-kata dan comel itu membuatkan sesiapa pun suka melihatnya. Didoakan semoga Shukri sekeluarga sihat sejahtera dan Ameena membesar menjadi anak yang solehah.

Silakan SHARE..

Sumber: IG aairaameena, shukriyahaya

Artikel ini disediakan oleh Berita Kopak. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..