” Alah-alah comelnya, muka daddy. Pandai senyum ye nak bergambar.. ” – Netizen

Wajah Terkini Anak Izara Aishah, Irisa Alaia Yang Sudah Pandai Tersenyum Lebar Memandang Kamera. Amboi Alaia Semakin Comel, Persis Daddy Mukanya. Manis Sangat !! 

Izara Aishah mendirikan rumahtangga bersama Adib Khalid kira-kira 3 tahun yang lalu dan perkongsian hidup mereka ini sudahpun dikurniakan seorang cahayamata perempuan. Menamainya sebagai Irisa Alaia, si kecil ini kini sudahpun berusia 7 bulan.

Izara memang diketahui umum sangat menjaga privasi nya. Kebanyakan posting Izara di akaun Instagramnya sering ditutup ruangan komennya untuk umum. Namun Izara tidak kedek0t untuk berkongsi gambar dan video Alaia untuk tontonan pengikut setianya.

Meninjau akaun Instagram MIG Online, telah dikongsikan sekeping gambar yang memperlihatkan gambar Izara bersama Alaia. Dengan senyuman yang manis dan lebar, kedua-duanya nampak comel dan cantik sekali. Izara seperti biasa sentiasa jelita dan ayu wajahnya.

Di ruangan kapyen Instagram ini diajukan soalan kepada umum wajah siapakah yang Alaia kelihatan, apakah wajah Izara atau Adib. Alaia sering dikatakan peminat wajahnya banyak menyerupai Adib apatah lagi dengan gaya rambutnya yang hitam lebat itu.

Jom baca perkongsian di bawah :

Wajah Alaia yang comel ini menarik perhatian peminat dan sememangnya Alaia memiliki raut wajah yang persis dengan daddy nya. Antara komen-komen mereka :

” Hand d0wn.. sorry muka daddy laaa mummy. Aaa cutenesssss overl0ad.. Tang senyum lebar tu ger4m betul tengok.. “

” Alalal0 tiada gigi senyum lawa macam mummy, Comel sangat-sangat, So pretty babylah Alaia ni.. “

” Alah-alah comelnya, muka daddy. Pandai senyum ye nak bergambar..  you re so cute baby.. Most like daddy.. ” 

” Macam muka atok bel4h izara pun ada, tapi nampak lebih muka daddy terus… soooo syomelll dua beran4k ni.. “

” Mix Daddy and Mommy. Taik hidung tergant0ng pun masih comel hahaha.. Cute sangat Ayaya ni.. besar nanti confirm cantik macam mummy.. “

” Macam daddy diaaa MashaAllah. She looks more like her daddy. S0rry Izara.. Memang sebijik muka Adib hehhe.. Senyum manis sangat dengan mata sepet tu.. ” 

” Oh my god she’s so cute, comel sangat dia.. sama manis macm mummy juga.. Alaia memang muka daddy sangat.. nanti baby boy muka mommy pulak.. “

Alahai Alaia pandainya beri senyuman lebar dan manis sebegitu. Nyata ramai peminat yang melihat wajah Alaia lebih banyak iras dengan Adib berbanding Izara. Tidak kisahlah muka daddy ataupun mommy, semoga Alaia membesar dengan sihat dan menjadi anak yang menyenangkan hati kedua ibu bapa selalu. Aamin

Silakan SHARE..

Sumber : IG MIG Online, IG Izara Aishah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..