” Yang pel0k kaki terg0lek tu win, comel betul seronok daddy pulang.. ” – Netizen

Datin Zizie Izette Kongsi Video Gelagat Anak-Anaknya Ketika Melihat Dato’ Sri Bung Moktar Pulang Ke Rumah. Wah Happy Sungguh Semua, Melompat-Lompat Bila Nampak Daddy. Part Bergayut Dekat Kaki Tu Comel Sangat !!

Keluarga besar Datin Zizie Izette seringkali menjadi tumpuan peminat setiap kali posting tentang mereka dikongsikan. Bergelar isteri kepada seorang ahli politik, Dato’ Bung Moktar Radin, Zizie dikurniakan 3 orang zuriat dan 2 orang anak angkat. Zizie yang aktif di laman sosial ini kerap berkongsi video dan gambar anak-anaknya itu.

Hasil tinjauan kami di Instgram Zizie, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat anak-anaknya dikej0tkan dengan kepulangan Dato’ Bung. Kelihatan dalam video ini, Jenna, Aaric, Aadam, Aaleph dan Aalisa Belle sedang bermain di atas katil sebelum kelibat Dato’ Bung masuk ke bilik.

Anak-anak yang riang ini terus menjer1t memanggil daddy apabila Dato’ Bung menghampiri mereka. Meriah sungguh sambutan anak-anak membuatkan Zizie yang merakam video ini turut sama ketawa melihat gelagat anak-anaknya itu.

Jika anda pengikut setia Zizie, jarang untuk melihat Dato’ Bung bersama kerana kesibukan kerjanya. Terpancar wajah rindu dan sayangnya antara anak dan ayah ini dan lebih menyeronokkan apabila daddy menawarkan aiskrim dan coklat, lagi bertambah riuh jadinya.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat anak-anak Zizie memel0k dan menjer1t-jer1t kegembiraan apabila daddy mereka pulang ini menarik perhatian peminat. Antara komen-komen peminat :

” Best moment, Fun daddy award. Hehehe srnoknya sy tgk meriah ank2. Senyum2 sorg sy . Ank2 ska ddy balik sbb blh mamam aiskrim, choclate.. “

” Senyum sorang2 tngk gelagat ank2 kecil tu happy semacam kan. Hahahha mesti dady akan pegang anak bongsu dulu… “

” Ya Tuhan happynya tgk daddy. hilang rasa penat bila tgk anak anak sambut daddy nya balik koje. Macam papa smurf and baby smurf kartoon.. “

” Yang pel0k kaki tergolek tu win. jadi rebutan ank, comel betul seronok daddy pulang. akan di rindu sangat bila dorang dah besar.. “

” Alah seronok nyaa diaorang…. Rinduuuu daddy dorg, 1 dosen dtg pelok.. suka tngok fmlys ni.. Meriah anak ramai camni.. “

” Yup.. ulang banyak kali.. sgt sweet. so much love, meriah sangat masing-masing happy daddy balik.. “

” Alaa sp0illll laa.. Aiskrim pulak.. comel je.. anak-anak bapak sangat ni.. cutenya.. abislah sugarush anak-anak atu malam ni.. “

” As father memang melting la sambutan macam nih. i just cannot handle this. cute bah semua and also the daddy.. “

Macam-macam gaya masing-masing bila nampak daddy pulang sampai bergayut di kaki pun ada. Anak-anak yang ceria penghibur hati mommy dan daddy. Apa pun, semoga anak-anak Zizie membesar dengan sihat dan dilindungi oleh Allah selalu. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Zizie IzetteĀ 

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..