” Wey hampa mak bapak steady nah, kalau aku tep0k dahi oiii.. ” – Netizen

Video Reaksi Dato’ Fizz Fairuz Apabila Anak Sulungnya, Nur Afrina Arianna Membasuh Remote Astro. Alahai Arianna, Terlebih Rajin Sungguh Anak Dar4 Ni. Nasib Baik Dapat Mak Ayah Sporting, Cara Fizz Bercerita Pun Lucu !! 

Nama pelakon Dato’ Fizz Fairuz bukan asing lagi dalam dunia lakonan. Raut wajahnya yang nampak ser1us mampu membawakan watak antag0nis dengan cukup berkesan. Realitinya Fizz di luar sebenarnya seorang yang suka membuat lawak dan jenaka spontan.

Fizz dan isterinya, Datin Almy Nadia sudahpun dikurniakan 3 orang anak perempuan yang comel. Gelagat anak-anaknya yang sentiasa ceria dan suka memakai pakaian sedondon sering dikongsikan Almy di Instagramnya. Malahan anak sulung mereka, Nur Afrina Arianna juga sudah pandai menjaga adik-adik ketika ketiadaan Almy.

Meninjau akaun Instagram Almy Nadia, telah dikongsikan satu video yang memaparkan Fizz sedang bercerita tentang tips membasuh buah. Sambil memegang remote Astro, Fizz turut bercerita supaya sambil membasuh buah bolehlah dibasuh bersama dengan remote kawalan itu.

Rupa-rupanya Arianna membuat perangai terlebih rajin dengan membasuh alat kawalan itu. Alahai Arianna, sempat lagi Arianna tersengih-sengih apabila kamera dituju kepadanya. Ada pula mak ayah yang sporting seperti Fizz dan Almy, boleh lagi mereka ketawa dengan gelagat Arianna itu.

Jom tonton video di bawah :

Cara Fizz Fairuz bercerita tentang membasuh remote ini menarik perhatian peminat. Alahai sempat lagi melawak Fizz ini dan Arianna pula dengan muka selamba dan tidak bersal4hnya itu lagi mencuit hati. Antara komen-komen mereka :

” Hahahahaha arianaaa arianaaa… Dhlah kaki terbel1t… Tekan brek…. ‘ni basuh remote plak. basuh jgn tak basuh hahahhaa.. “

” HAHAHAHAHAHAHA wey hampa mak bapak steady nah kalau aku tep0k dahi oiii dia siap bagi peace.. “

” Mata tu mcm nak mar4h pun ada. Yg basuh tu rileks je buat tak bersalah. Bangga je yang tukang basuh hahaha.. “

” Kusyuk la kita ni dengar tips depa.. Basuh buah skali remote astro.. boleh try nie.. bosan sgt tak boleh kuar rmh haiii lah anak.. “

” Ariana hahahahahaha, kakak nya terlebih rajin sangat ni.. pasni apa pulak la yang dibasuhnya hahha.. “

” Steady.. nk mar4h pun tak guna benda dah jadi kan.. nak bagi mat1 kum4n agaknya.. Jaga kebersihan.. “

” Aduhai arianna.. nasib lah mama papa penyabar orangnya. Selamber je buat peace sambil ged1k2 kaki hahaha.. “

” Ni bapak pokok kepada buah yang dibasuh.. pesanan ini ditaja oleh remote astro.. Nasib baik dia bawak remote je, kot angkut sekali dengan tv haru.. “

” Adoi la anak, muka duk sengeh-sengeh nak mar4h pun tak jadi.. Mujur la bawak masa basuh buah saje. Bawak masa mandi lagi par4h.. mau luny4i semua.. “

Alahai Arianna, macam-macam perangai sungguh si kakak sulung ini. Reaksi muka Fizz pun mencuit hati, mata nampak mar4h tapi sempat berjenaka dan menyanyi lagi. Sabar sahajalah Fizz dengan perangai anak dar4 yang makin membesar ini. Apa pun, semoga keluarga Fizz Fairuz ceria selalu dan sentiasa dilindungi Allah selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Almy Nadia, IG Fizz Fairuz

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..