” Selalu Mark suka buat kita gelak, but this time you make me s4d.. ” – Netizen

Rindukan Ibu Yang Jauh Di Mata, Perkongsian Video Dan Ucapan Selamat Hari Lahir Oleh Mark Adam Buat Ibu Tercinta Buat Ramai Jadi Seb4k !!

Mark Adam nama yang cukup terkenal dalam industri seni sebagai penyanyi. Mark yang berasal dari Filipina  popular di kalangan netizen bahkan dia mampu menjadi pelawak dan juga pelakon. Antara lagu popular Mark seperti Marry Me mendapat perhatian netizen.

Tinjauan di akaun Instagram Mark, telah berkongsi luahan rindu buat ibunya yang jauh di mata bersempena dengan hari ulang tahun kelahiran ibunya hari ini. Malah pada masa yang sama, Mark juga turut berkongsi video kenangan bersama ibu tercinta.

Menerusi perkongsian Mark itu, difahamkan bahawa Mark sudah lama tidak bertemu dengan keluarga yang menetap di Filipina memandangkan kini pihak kerajaan masih melaksanakan Perint4h Kaw4lan Pergerakan Bersyarat ( PKBP).

Mark turut menitipkan ucapan khas buat ibu tercinta dan Mark berharap ibunya yang jauh di mata itu sentiasa diberikan kesihatan yang baik dan Mark juga berharap akan dapat bertemu ibunya itu setelah redanya keadaan wab4k c0v1d kerana dia begitu merindui ibunya.

Ikuti perkongsian oleh Mark di bawah ini :

Meninjau di ruangan komen, ramai turut memberikan ucapan selamat hari lahir buat ibu Mark dan bersimp4ti dengan luahan Mark. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Sed1h nye…. Sabar yer markadam insyaallah moga di pertemukan dgn mak nnt. Selamat Hari Lahir buat Ibu Mark.. “

” Brought te4rs into my eyes after looking at this. Happy birthday Aunty, many more wonderful bdays to come.. “

” Happy birthday aunty.. Semoga dkurniakan kesihatan y baik dan happy selalu, kuat yer Mark, jangan sed1h-sed1h.. “

” Happy birthday auntie.. Semoga dipermudahkan segala urusan dunia akhirat n diberikan kesihatan yg terbaik serta dilimp4hkan dgn rezeki yg tak put0s2 Aamiinn Ya Mujib insha’Allah.. “

” Slalu Mark adam suka buat kita gelak.. But this time you make me s4d.. Selamat hari lahir buat ibu Mark Adam.. “

” Bertuah nya ibu dapat anak sebaik Mark Adam…Alhamdulillah doa yang baik-baik semoga segalanya dipermudahkan.. “

” Seb4k tengok video ni walaupun dah lama, mst Mark terlalu rindukan ibunya yang jauh di mata. Selamat hari lahir aunty.. “

Alahai meskipun ringkas ucapan namun perkongsian video oleh Mark itu memang buat ramai yang seb4k. Kami dari Berita Kopak turut mengambil kesempatan ini mengucapkan selamat hari lahir buat ibu Mark Adam, semoga diberikan kesihatan yang baik selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Mark Adam

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..