” Cek4k pinggang tu yang mahal, sabar Lara.. ” – Netizen

Video Lara Alana Sedang Mengikuti Online Class Yang Mencuit Hati. Amboi Lara Sampai Macam Tu Sekali Gayanya. Serius Tapi Comel !! 

Sebut sahaja nama Lara Alana, pastinya peminat terbayangkan wajah comel anak Awal Ashaari dan Scha Alyahya ini. Lara yang petah bercakap dalam bahasa Inggeris ini sememangnya mewarisi sifat Awal dan Scha yang banyak mulut dan periang orangnya.

Dalam keadaan negara yang masih belum bebas daripada wab4k C0v1d 19, ramai yang bekerja daripada rumah dan tidak terkecuali juga pelajar-pelajar. Bercuti awal daripada jadual persekolahan sebenar, namun sesi pembelajaran masih diteruskan secara online.

Meninjau akaun Instagram Lara Alana, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat Lara ketika sedang mengikuti online classnya di rumah. Lara kelihatan begitu serius memberi perrhatian kepada pembelajarannya itu. Kapsyen Lara yang berbunyi sis tidak strress itu menarik perhatian peminat.

Dari jauh sudah nampak Lara bercek4k pinggang dan apabila kamera di zoom rapat ke wajah Lara, terserlah wajah masamnya. Uih apa lah yang ditelaah Lara sampai macam tu sekali lagaknya. Serius pun tetap nampak comel wajah Lara ini sama seperti wajah Scha.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat dan ekpresi muka Lara itu telah meraih perhatian peminat. Tidak pernah tidak comel Lara ini dan antara komen-komen mereka :

” Macam macam la sis kite niiiiu. Cek4k pinggang tu yang mahal. Comey jer.. Sabar lara.. lepas ni mintak sn4ck dengan Joy ye.. Tdung dh seng3t mak jemah.. “

” Hahaha dengan cek4k pinggang .. macam banyak nak kene absorb ni.. Lara Lara comel sangat lah.. “

” Hahahah cute nyeeee muka Lara time ni. Subjek apa la sampai cek4k pinggang Lara dibuatnya. Ger4m je tengok Lara.. “

” Awat yg gar4ng jaa muka tuuu… chill chill okay. Comel kusyuk nau Lara online class.. Jang4n tunjuk sangat muka tu lara.. Hehe bunga raya.. rambut dh keluar dr tudung.. “

” Comel je tgk, Serious tau sis muka tu haha.. Siap cek4k pinggang lara huhuhu.. nmpk sangat str3ss nak oiii.. “

” Amb0iii smpai cek4k tangan kat pinggang nmpak. The strugle is real betholll ni.. Dah nak bertemu dah kening tu nakkk, str3ss pn comey.. Sebiji muka scha masa stress.. “

” Sis kalo tak strress knapa muka mash4m sis… apa2 pun sis tetap comel ok.. Ada ada je perang4i comel Lara ni.. “

Alahai Lara, muka masam nampak macam strress sahaja dengan online classnya itu. Tangan cekak pinggang tu memang comel sungguh dengan rambut terjunt4i. Apa pun, selamat belajar dan semoga Lara diberi kemudahan untuk memahami semua yang dipelajarinya. Aamin

Silakan SHARE..

Sumber : IG Lara Alana, IG Scha Alyahya

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..