” So cute, handsome baby. Comel sungguh gelaran untuk nenda.. ” – Netizen

Permaisuri Agong, Tunku Azizah Aminah Kongsi Gambar Bersama Cucundanya, Wajah Cucunda Baginda Raih Perhatian Ramai. Alahai Comelnya, Gelaran Untuk Nenda Pun Comel Sangat !!

Siapa yang tidak mengenali Raja Permaisuri Agong Tunku Hajah Azizah Aminah Maimunah Iskandariah, seorang yang baik hati dan penyayang. Baginda merupakan seorang permaisuri kesayangan rakyat negeri Pahang dan Malaysia. Berjiwa rakyat dan seorang yang sentiasa merendah diri membuatkan dirinya sangat disenangi ramai.

Jika dilihat Raja Permaisuri Agong seringkali berkongsi mengenai juadah masakan di akaun Instagramnya. Bukan itu sahaja segala resipi dikumpul dan dijadikan sebuah koleksi dalam buku resipi baginda iaitu ‘Air Tangan Tengku Puan Pahang dan ‘Masakan Tradisional Pahang’. Semua masakan Tunku kelihatan sangat menarik dan sedap.

Hasil tinjauan di akaun Instagram telah memaparkan perkongsian gambar Tunku bersama cucunda tersayang di atas sebuah kapal layar. Alahai, comel je cucu-cucu Tunku, mewarisi kecantikan nenda mereka yang sememangnya memiliki wajah yang lembut dan menawan.

Menerusi gambar tersebut, kelihatan Tunku Azizah yang sedang memel0k dua orang cucundanya. Apa yang menarik perhatian wajah ayu permaisuri yang cantik sangat memuk4u rakyat jelata. Wajah cucundanya juga turut meraih perhatian ramai, alahai comel ja panggilan Tok Mok tu.

Jom ikuti perkongsian gambar di bawah :

Rata-rata yang mengikuti perkembangan perkongsian Tungku Azizah sangat menyukai perkongsian baginda. Ramai yang men1nggalkan tanda suka dan memberikan komen-komen yang positif. Ramai yang memuji kecomelan cucundanya. Antara komen-komen yang dit1nggalkan :

“ Chomey.. Comel tok n cucu… Kembar ke.. Mashallah nikmat jadi Tok.. So sweet hunny bunny.. Comel comelnyaaaa semua.. “

“ The three of u r so cute.. Masha Allah.. cutest.. You are awesome.. Comel nya.. ama cute dgn cucu2 tuanku.. Manisnya Tuanku.. “

“ Awww…. Apa rountine skincare tuanku.. Contoh kepada masyarakat.. Ampun tuanku.. Comel sungguh gelaran utk ninda.. “

“ MashaaAllah so cute handsome baby May Allah bless you and your family all with his peace and blessings… “

“ Bestnya tuanku naik kapal layar ke tu Tuanku.. Comelnya.. Muda sangat ni tok mok.. pretty grandmother.. “

“ Asslamulaikom Tuankuazizah.. Cutest ever.. Comeynyer cucunda.. Cheeky Adam Sure anak cucur indu dan tak sabar nak jalan2 dengan Tok Mok… “

“ Nenek cantik.. Semoga tuanku sentiasa dilimpahi kasih sayang-NYA bersama-sama keluarga tercinta.. Patik tumpang gembira melihat tuanku tersenyum.. “

Sifat permaisuri yang sentiasa merendah diri dan berjiwa rakyat menjadikan Tunku Azizah seorang yang sangat mudah didekati dan dihormati. Kami di Berita Kopak mendoakan semoga permaisuri kesayangan negeri Pahang dan Malaysia sentiasa dikurniakan kesihatan yang baik dan bahagia bersama keluarga tercinta di dunia dan akh1rat.

Silakan SHARE..

Sumber : IG airtangan_tunkuazizah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..