” Amboi gar4ng betul muka Dadija.. ” – Netizen

Tomok Kongsi Gambar Terbaru Anak Bongsunya, Siti Khadijah. Namun Riak Muka Khadijah Yang Nampak Gar4ng Raih Perhatian Peminat. Amboi Ser1us Sangat Muka Tu !!

Keluarga sentiasa menjadi keutamaan utama bagi setiap orang. Begitu juga dengan Tomok, seorang penyanyi terkenal dan dirinya sememangnya kelihatan seperti seorang bapa yang penyayang dan amat menyayangi isteri dan anak-anaknya. Malah, ada sahaja kisah Tomok bersama keluarga di laman sosial sering mencur1 perhatian netizen.

Untuk rekod, Tomok dikurniakan tiga orang anak yang comel dan sikapnya dalam mendidik anak-anak sering dipuji oleh netizen. Telatah manja dan comel anak-anaknya itu membuatkan netizen tidak jemu melihat perkembangan mereka sekeluarga lebih-lebih lagi anak bongsunya, Siti Khadijah.

Terbaru, satu perkongsian gambar di Instagram Tomok yang memaparkan reaksi anaknya, Khadijah di atas pangkuan ibunya, Siti Rahayu dalam kereta meraih perhatian netizen. Reaksi muka Khadijah yang kelihatan gar4ng dengan keningnya yang terangkat membuatkan ramai terhibur melihatnya. Alahai Khadijah, ser1usnya muka.

Apa yang menarik, kapsyen Tomok kelihatan begitu lucu memujuk anaknya yang kelihatan gar4ng tidak tersenyum langsung dalam gambar itu. Malah, memek muka Khadijah seperti itu jarang dilihat oleh netizen dan Khadijah tetap kelihatan comel meskipun berwajah ser1us.

Jom kita ikuti perkongsian di bawah :

Ramai yang tidak puas melihat kecomelan Khadijah yang bermata bulat itu. Malah, perkongsian Tomok meraih banyak tanda likes dan mendapat pelbagai reaksi di ruangan komen. Antara komen-komen yang dit1nggalkan :

“ Mar4h sgt tu tp comel lahhh.. Eeeee omeynya dia.. Asyik tak puas hati jer dengan ayah.. Hahaha.. dadijaaa.. mar4h benor kat ayah ye.. ”

“ Gar4ng nya dia.. Bekem pun comei.. Alahai.. gar4ng nye muka tu dadija syg.. Comel sgt dadija ni.. photostat muka dibu.. ”

“ Comelnya dadija.. Mahal nya senyum anak comel ni.. Hahaha gar4ngnye dia.. Comelnye dija.. Ser1us muka nya tu yaa.. Ei sama nye dgn muka dibu.. Ger4m betul.. ”

“ Dah besar dah dadija.. Hehe..ser1usnye muka.. Haha dadija muka tu jgn minta kena gig1t blh tak.. tak puas sngat tu dadija ye.. awak mar4h saye ke dadija.. ”

“ Wahhhh cumel.. Anak aku gar4ng macam ni ke nanti.. Kes2an anak2 kan, lama sgt duk rumah je.. Bwa jalan2 dlm kawasan rumah pun happy sgt dah.. ”

“ Jgn la buat muka mcm tu.. sabar ye tk lama da ni, nnti da dapat main pa lari2 kat mall tu ye cantik.. Amb0i kening berker0t2.. Mar4h benor tu haha.. ”

“ Tak pernah tak shomel dadija nie.. Cantik tp gar4ng.. Mar4h btol tu.. Tat0t titewww.. Hehehe muka bulat mata pun bulat.. ”

Alahai Khadijah, apa yang dimar4hkan sangat dengan ayah tu. Pastinya Tomok akan sentiasa berkongsi telatah dan perkembangan Khadijah untuk peminat-peminatnya. Kami di Berita Kopak mendoakan semoga Tomok sentiasa sihat dalam lindunganNya serta Khadijah membesar dengan sihat menjadi anak yang solehah. Aminn..

Silakan SHARE..

Sumber : IG tomokofficial

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..