” Mak dia dok tengok Korea series melekat kat bud4k ni.. ” – Sharnaaz Ahmad

Sharnaaz Ahmad Kongsi Video Melayan Gelagat Lucu Anaknya, Jebat Jayden. Ad0i Jebat ‘Bahasa Korea’ Sangat Sampai Baba Pun Jenuh Nak Faham. Kelakar Lah Jebat !! 

Setiap kali Sharnaaz Ahmad bertemu anaknya Jebat Jayden, pasti ada sahaja video Jebat yang dikongsikan di Instagramnya. Jebat yang sudah berusia 2 tahun ini sememangnya seorang kanak-kanak yang comel dan banyak mewarisi wajah mommynya, Noor Nabila.

Bagi pengikut setia perkembangan Jebat, tentunya sering kali melihat telatah Jebat yang menghiburkan. Mulutnya yang petah dan tidak henti bercakap itu membuatkan sesiapa sahaja yang melihatnya naik ger4m. Walaupun butir percakapannya tidak jelas, namun gaya Jebat tetap nampak comel.

Meninjau akaun Instagram Sharnaaz Ahmad, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat Sharnaaz melayan Jebat bermain. Jebat yang buat-buat sibuk dengan handphone di tangannya seolah-olah sedang bercakap bersama Sharnaaz.

Apabila Baba melayan sahaja keren4h si comel ini, semakin rancak ‘perbualan’ dua beran4k ini jadinya. Jebat dengan bahasa ala-ala korea nya memang menghiburkan hati Sharnaaz. Jebat memang tidak pernah tidak comel dan sentiasa meraih perhatian peminat.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat Jebat bersama Sharnaaz dengan gaya speaking nya itu mencuit hati peminat. Antara komen-komen mereka :

” Aku dengaq buji buji buyeah ja bro. Borak dengan Majimbu ka apa, hahaha.. ” – Faizal Tahir

” Hahaha apa la jebat cakap tu. Tanak kalah tu ad0h HAHAHAHA .. last sekali tu ambik hang.. So cute and adorable.. “

” Comeyyyy nya jebatttt…lma2 nnt pandai la ckp tu. Comels g1ler… mer4pu pun sedap dengar.. berjela jebat speaking.. “

” Comelnya… Dia dok merep3k pa tu shanaz weiii hahahaha. Apa dia ckp pun tak tau. sama busy dengan baba. Terhibur tgk jebat jayden ni.. “

” Panjang benar SOP tu.. Kelakar la jebat ni. lawak la jebat dgn baba dia. Comel je cakap ape pun tak fhm.. “

” Bepintal2 lidah becakap hahaha comel. Ape die duk bebel tu… soooo cuteee lh. jebat business kenc4ng, Endingnya okeh okeh.. “

” Apasal cute sangat ni Jayden, mcm korean dh. Annyeoo.. Dy pun kal0t tu, Jen0h Baa Hang Nak Paham Jebatt.. “

” Sekali dia cakap german daaaa. Ahhahaha yehyeh ape tu jebat. Jebat pndai ckp korea nohh.. Kuat bebell ehh, Tak nak kal4h.. “

Sharnaaz turut meningg4lkan komen yang turut sama tag nama Noor Nabila.

Rancak sungguh Jebat berborak dengan Baba nya ini. Perkataan yang kelu4r daripada mulut Jebat pun melucukan hinggakan Sharnaaz sendiri tergelak. Apa pun, semoga Jebat sentiasa gembira bersama Baba tersayang dan menjadi anak yang pintar dewasa nanti. Aamin

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sharnaaz Ahmad

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..