” Sayu tak boleh tahan dengar suara anak panggil.. ” – Netizen

Video Menyentuh Hati Anak Haziq Hussni, Heidy Dan Auliya Yang Mahukan Daddy Mereka. Alahai Seb4knya Tengok Dua Beradik Ni Mencari Daddy. Bertabahlah Haziq Sekeluarga !!

Umum mengetahui, Haziq Hussni ataupun lebih dikenali sebagai Haziq H0t FM sedang menjalani kuarant1n sendiri. Haziq yang mengacara rancangan hiburan Muzik-Muzik antara selebriti yang membuat ujian sw4b sebagai langkah keselamatan berikutan salah seorang penyanyi yang dijangk1ti wab4k ini.

Meninjau akaun Instagram Haziq, telah dikongsikan satu video rakaman oleh isterinya Ayundaputrii yang memaparkan gelagat anak-anak mereka mencari Haziq. Kelihatan dalam video ini, Heidy dan Auliya menget0k-nget0k pintu bilik sambil memanggil daddy.

Untuk makluman, Haziq juga sudah menerima keputusan ujian sw4b ini dan keputusannya adalah negat1f. Namun sebagai langkah keselamatan, kuarant1n selama 14 hari tetap diteruskan. Haziq mengas1ngkan dirinya daripada anak dan isterinya itu dengan tinggal di bilik yang berasingan di rumah mereka.

Pastinya kejadian sebegini meruntun jiwa seorang ayah dan ibu. Heidy dan Auliya yang masih belum memahami situasi yang terp4ksa dihadapi daddy mereka ini seawal pagi lagi sudah mula memanggil Haziq. Namun demi kebaikan, Haziq hanya menahan diri mendengar panggilan anak-anaknya ini.

Jom tonton video di bawah :

Sememangnya tersentuh hati mendengar panggilan rindu anak-anak Haziq ini. Apatah lagi Haziq yang mendengarnya tentu lagi terasa sayu hatinya. Perkongsian ini meraih perhatian peminat dan antara komen-komen mereka :

” Alaaa sed1h nani tengok heidy dan yaya nak daddy ye. Stay strong abg and family amd may the f0rce be with u.. “

” Allahu sbb dorg taw dadi ada kat dlm kan. Kalu takde kuarant1n tempat len okay lg sbb dorg akan anggap dadi keje n blh vc tuk hilangkan rindu. Semua haziq n keluarga dlm keadaan baik.. “

” Kes1an bebudak dua ni… Kita pulak nang1s tgk ni. Moga haziq terh1ndar dari penyak1t berjangk1t ini.. Amin.. “

” Kes1annya anak2 kecil.. kes1an bby 2 org tu. Tak dpt jmpa ddynya. Sabar Haziq, moga semuanya baik-baik sahaja.. “

” Alahai kes1annya, kuarant1n tapi serumah. Anak-anak tahu daddy dia ada kat dalam bilik tu.. Hari-hari tanya.. 14 hari lama tu huhuh.. “

” Alah kes1annya, rindu kat daddy tu. Tak sanggup.. daddy mesti nang1s sorang-sorang dalam bilik dengar anak panggil kan.. “

” Seb4k tengok dorang panggil daddy. Semoga Haziq sekeluarga dilindungi dari wab4k dan segala penyak1t berbahay4. Aamin.. “

” Alaaa takleh la tengok budak-budak macam ni. Sayu tak boleh tahan.. dengar suara anak panggil je, dekat tapi tak boleh sentuh huhu.. “

Tidak dapat dibayangkan pastinya tidak keruan perasaan Haziq setiap kali anak-anak memanggil sebegini. Apa pun, ini yang terbaik untuk mereka sekeluarga. Kami di Berita Kopak berharap agar Haziq terhindar dari segala mus1bah dan dapat kembali bersama isteri dan anak-anaknya. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Haziq Hussni

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..