” Happy birthday Aurora. Che Mat handsome la, sebiji Farid Kamil.. ” – Netizen

Diana Danielle Kongsi Gambar Majlis Sambutan Ulangtahun Kelahiran Puterinya, Nur Aurora. Namun Wajah Kacak Muhammad Jadi Perhatian. Makin Handsome Lah Che Mat !! 

Meninjau akaun Instagram Diana Danielle, telah dikongsikan beberapa keping gambar sekitar majlis sambutan ulangtahun kelahiran anak keduanya, Nur Aurora. Aurora yang genap usianya 5 tahun kelihatan tersenyum sahaja apabila diraikan dengan majlis istimewa untuk dirinya ini.

Diana turut mencoretkan perihal majlis ini yang hanya dirancang dalam masa beberapa hari sahaja. Memandangkan penguatkuasaan Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat, majlis diadakan dengan cukup ringkas namun cukup untuk membuatkan puteri mereka ini gembira.

Hasil bantuan daripada beberapa pihak dan usaha Muhammad dan Aurora mengedarkan kad jemputan pada kejiranan mereka, akh1rnya majlis ulangtahun Aurora berhasil dilakukan. Dekorasi berwarna purple dipilih untuk menceriakan suasana.

Jarang untuk melihat gambar mereka sekeluarga bersama kerana Diana dan Farid sibuk dengan kerjaya seni mereka. Diana turut berharap agar Aurora akan mengingati sambutan ulangtahunnya ini sampai Aurora besar kerana ianya cukup istimewa di musim MCO.

Jom baca perkongsian di bawah :

(Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Perkongsian Diana ini mendapat perhatian dan peminat turut mengucapkan selamat ulangtahun kepada Aurora. Ramai juga yang memuji wajah Muhammad yang semakin tampan. Antara komen-komen mereka :

” Happy birthday pretty Aurora , may Allah bless you always. Semoga menjadi anak yang solehah membanggakan ibu babah.. membesar dengan sihat … amin amin.. “

” Happy birthday Aurora. Che Mat ensem la, Hensem ah cekmaat.. sbiji farid kamil.. Anak2 good looking mcm parents nya.. Good Gen. Boleh tambah anak lagi soon.. “

” Abg dia encem sgt pibedey aurora. Sukanya seeing your family and both chemad & aurora copy cat their parents sangat.. “

” Hb aurora yg cantik di samping che mat yg hensem. may Allah bless all of u. moga jd ank yg dgr ckp ibu.. “

” Happy birthday aurora, Muhammad handsome dia .. Beautiful family. may Allah bless you, taat kepada ibu n ayah.. “

” Che Mat dah hensem cam daddy dah skrng… Aurora cantik cam mommy. Happy birthday beautiful aurora.. “

” Happy birthday princess Aurora. Always beautiful like your mother. Semoga membesar menjadi anak solehah dan kebanggaan mummy daddy.. “

Sememangnya cantik dan tampan kedua-dua anak Diana dan Farid ini, sama seperti kedua ibu bapanya yang good looking. Apa pun, selamat ulangtahun kelahiran untuk Aurora dan semoga keluarga bahagia ini sentiasa gembira bersama selamanya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Diana Danielle

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..