“ Alahai tengah berpant4ng pun sweet..  “ – Netizen

Farah Kongsi Video Kej0tan Daripada Suami Setelah Melahirkan Anak. Alahai Sweetnya Daddy Andre Ni, Siap Ada Candle Light Dinner Lagi Walaupun Farah Dalam Pant4ng !!

Melahirkan seorang anak bagi wanita merupakan pengalaman yang sangat bermakna. Sak1t melahirkan anak tidak dapat diungkap dengan kata-kata. Sebagai seorang suami, wajarlah pada mereka untuk menghargai segala jasa dan peng0rbanan isteri untuk melahirkan zuriat.

Umum mengetahui pelakon Malaysia, Farah Nabilah sebelum ini telah selamat melahirkan seorang anak lelaki yang diberi nama Andre Omar Mohamed Amirul. Farah telah memilih untuk bersalin di Hospital swasta KPJ Ampang Puteri. Sehingga kini Farah masih lagi belum berkongsi wajah penuh anaknya.

Hasil tinjauan di akaun Instagram, Farah telah memuat naik perkongsian video yang sangat bermakna bagi dirinya. Video berdurasi pendek itu telah memaparkan suami tercinta memberikan kej0tan setelah Farah selamat melahirkan putera mereka, Andre. Farah kelihatan tidak menyangka segala persiapan surprise candle light dinner buatnya.

Paparan video menunjukkan aksi Farah memel0k suami tercinta setelah menerima sejambak bunga. Tersentuh melihat tindakan gigih Amirul. Pastinya Farah sangat terharu dengan segala usaha suami dalam memberikan penghargaan buatnya setelah bertar0ng melahirkan anak mereka.

Jom ikuti perkongsian video di bawah :

( Klik butang KANAN > untuk melihat gambar dan menonton video seterusnya.. )

Bukan itu sahaja, suasana candle light dinner kelihatan sangat sweet. Walaupun masih dalam tempoh berpant4ng, ianya tidak mengahalang Farah dan pasangan saling menghargai antara satu sama lain. Amirul juga turut mengucapkan terima kasih buat Farah kerana melahirkan Andre untuknya. Antara komen-komen yang dit1nggalkan :

“ Assalamualaikum kak farah.. auww soo sweeett la… sweetnya, time Akak tak ada pun macam ni.. “

“ Siap sempat where your mask.. so suweet.. Beran4k tiap2 tahun pon takpe camni.. Alhamdulillah.. “

“ Fawaaa so cantikk.. Alhamdulillah… nice name Andre.. Contoh terbaik Saling menghargai… “

“ Suami yang sangat menghargai peng0rbanan seorg isteri & ibu kepada anak2 nya.. Sweet couple la korang ni.. “

“ Please be at his level.. thanks.. So sweet love you both.. alaaa comelnya mommy daddy Andre niii.. “

“ Wow.. Ni bru la realiti.. Bkn drama.. Nt mcurah2 la rzki suami lyn isteri cmni.. Alooooo omei lah mommy.. “

“ Lagi hahahahaj.. Contoh terbaik.. patut ikut benda yg baik.. alahaii tgh berpant4ng pun sooo sweet.. “

Ramai yang memuji Farah masih kelihatan sangat cantik dan semakin berseri setelah melahirkan anak. Kami di Berita Kopak mendoakan semoga Farah bersama suami dan keluarga kecilnya ini dipermudahkan segala urusan dan bahagia sentiasa hingga ke Jannah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG farahnabilahofficial

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..