“ Comelnya Aisha, manis je senyumannya.. “ – Netizen

Fasha Sandha Kongsi Video Terbaru Sedang ‘Berborak’ Dengan Anaknya, Aisha Amaira Dalam Kereta. Alahai Comel Sungguh Aisha Senyum, Melting Lah !!

Umum mengetahui, Fasha mempunyai hubungan yang sangat akrab dengan Rita Sosilawati iaitu anak kepada pengasas produk kecantikan Allayarhamah Dato’ Sosilawati Lawiya. Persahabatan yang terjalin antara mereka bagaikan hubungan antara adik beradik sesuai dengan pepatah melayu bagaikan isi dengan kuku.

Meninjau di ruangan akaun Instagram Fasha, beberapa perkongsian gambar dan video yang memaparkan mereka sedang makan tengah hari bersama. Selain Fasha yang bersama suami dan anaknya, iaitu Aidil Aziz dan Aisha Amaira, turut kelihatan suami Rita juga ada bersama-sama meluangkan masa.

Melalui perkongsian itu, hubungan dan ikatan persahabatan yang terjalin bukan sahaja antara Fasha dan Rita. Nampaknya, hubungan antara Aidil dan suami Rita kelihatan juga begitu akrab. Kedua-dua pasangan ini sangat supportive antara satu sama lain. Jelas terpancar wajah senyuman kegembiraan dalam wajah mereka.

Fasha juga telah memuatnaik satu gambar dan video yang memaparkan sahabat baiknya sedang memegang puteri kesayangannya, Aisha. Di sebalik satu gambar yang dimuatnaik, Rita memeluk Aisha seperti anaknya sendiri dengan penuh kasih sayang. Alahai comel betul kedua-duanya.

Jom ikuti perkongsian gambar dan video di bawah :

( Klik butang KANAN > untuk melihat gambar dan menonton video seterusnya.. )

Perkongsian Fasha ini telah mendapat perhatian ramai. Rata-rata memberikan banyak tanda suka. Tidak dinafikan wajah Aisha yang comel dengan mengenakan baju corak-corak bunga itu turut mencur1 perhatian peminat. Antara komen-komen yang dit1nggalkan :

“ Comelnye.. Senyum sama.. Comelnya awak sayang.. Kiut.. Sama muka kak fasha.. Comelnya babyyy.. so cute.. “

“ Sumpah comel sgt.. Gebunya baby.. Penawa la dia.. comelnye baby.. sbijik mka ayah dia .. Manis je senyum dia.. comel.. “

“ Comel baby.. tembamnya and comel semuga membesar menjadi anak yg solehah.. kenapa comel sngt nie baby.. ger4m tgk.. “

“ MashaAllah.. cantiknya baby.. Comelnya bby.. Mashaallah so cute & beautiful.. Kenape comey sgt niiiii… “

“ Cutest overload babyyy.. pinjam pipi dia jappp…. Comelnyaa.. Comelnya.. Ikut muka mommy dia.. “

“ Alahai…comey and cantiknya dia…. Ya Allah ger4m nyaaaaaaaaa.. Bamb4m nye kamu.. Cantik mata dia.. “

“ Ya Aallah nakkkk.. ngape comei sgt niiiiii.. comel dia… ger4mnya.. manis je senyumannya.. Ya Allah.. pipi diaa comel.. “

Hubungan antara Fasha dan Rita semestinya sangat bermakna dan berharga buat mereka. Sentiasa bersama dan menyokong antara satu sama lain dalam suka mahupun duka. Kami di Berita Kopak mendoakan semoga ikatan persahabatan antara Rita dan Fasha berpanjangan dan sentiasa bahagia hingga ke syurga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG fashasandha

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..