” Comel sangat pr4nk ni, tak pernah tengok Syamel macam tu.. ” – Netizen

Video Ernie Zakri Pr4nk Tunangnya, Syamel Buat Ramai Terhibur. Amboi Manja Sungguh, Sweet Cara Syamel Pujuk Ernie Menang1s. Part Yang Ernie Ajuk Semula Muka Syamel Tu Lawak Sangat !! 

Rancangan hiburan Trek Selebriti yang dihoskan oleh Alif Farhan sering menyajikan penonton dengan video pr4nk selebriti tanahair setiap kali siarannya. Ramai artis yang sudah terkena antaranya pasangan Akim, Stacy, Michael Ang, Shuib Sepahtu dan ramai lagi.

Meninjau akaun Instagram Alif Farhan, telah dikongsikan satu video yang memaparkan aksi pasangan tunang sensasi, Ernie Zakri dan Syamel. Menjadi pasangan pr4nk untuk minggu itu, Ernie berjaya melakonkan wataknya dengan cukup baik.

Memandangkan perkahwinan mereka bakal dilangsungkan tahun hadapan, Ernie berpura-pura sed1h kerana Syamel terlalu sibuk menguruskan perniagaannya berbanding memikirkan hal kahwin mereka. Ernie dengan gaya menang1snya membuatkan Syamel langsung tidak menyedari ianya adalah pr4nk.

Turut kedengaran dalam video ini, panggilan manja mereka iaitu B dan Baby. Alahai sweet sangat lagi-lagi muka Syamel sewaktu memujuk Ernie supaya jangan sed1h. Ambik Syamel, semuanya pr4nk semata-mata, ter0k digelakkan oleh Ernie dan Alif.

Jom tonton video di bawah :

Perbualan Syamel dan Ernie ini memang begitu mencuit hati dan membuatkan peminat terhibur. Antara komen-komen mereka :

” Sweet ter0k, ni kelakar hahaha. So cute la Syamel, Ernie nak4l eh ajuk encik tunang, haha.. Wehhhh hahahahaahahb aduhhh cuteeee bertholll. Ala comel la, baby dont be sad la sayang.. “

” Orang laki memang hilang macho dia ek kalau dengan perempuan dia sayang ek. Terkena jugak Bang Mel haha.. “

” Paling ter0k kene setakat nihh, haha. Jahat dooh korang, boleh Syamel buat muka comel pujuk Ernie camtu hahaha.. “

” Hahaha confirm syamel m4lu g1la2.. hahaha. Sak4n Ernie gelakkan tunang tu hahaha.. lucu la sweet couple ni.. “

” Hahaha tergelak makcik tgk berbaby sayang, kalau dgn laki makcik mau Di hempuknya buang tebiat katanya, so sweet both of u.. “

” Aku yang caiyaq pasaipa haha. suara bangmel pun dah tau dia cu4k tak0t kak ninie ngajuk. Bersemut uolllss.. “

“ Baby don’t be sad la sayang” AHHHH I CANNOT.. Comel sangat pr4nk ni. Tak pernh tgk syamel mcm tu nampak cute pulk.. “

Bila Syamel kena pr4nk dengan tunang tersayang, m4lu ter0k dikerjakan oleh Ernie dan Alif. Memang sweet sangat bakal pengantin ini. Apa pun, semoga hubungan Ernie dan Syamel berkekalan hingga ke jinjang pelamin dan dipermudahkan segala urusan menuju hari bahagia kelak. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Aliffarhan, IG Ernie Zakri

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..