” Walaupun tak sama macam anak sendiri tapi mak saya sendiri dah pesan.. ” – Datuk Nurul Zahid

Datuk Nurulhidayah Luangkan Masa Bersama Kedua Ibu Bapa Arw4h Madunya Buat Ramai Tersentuh. Alhamdulillah, Semoga Datuk Dapat Membahagiakan Mereka !!

Minggu lalu, Datuk Nurulhidayah Ahmad Zahid  telah berkongsi berita duk4 di akaun Instagramnya tentang madunya, Datin Bahazanariah Baharudin telah pergi menemui Penciptanya. Pemergian Allahyarhamah yang mesra dipanggil dengan panggilan Kak Nana ini disebabkan bar4h.

Bagi sesiapa yang sering mengikuti akaun Instagram Datuk Nurul atau lebih dikenali sebagai Kak Long ini mesti tahu bahawa dirinya begitu rapat dengan kakak madunya itu. Malah, meskipun sudah seminggu lebih perginya kakak madunya, dilihat Datuk Nurul masih bersed1h dan merindui madunya.

Hanya dapat melepaskan rindu yang terpendam dalam hati itu, kelihatan Datuk Nurul juga sering berkongsi gambar-gambar kenangannya bersama Kak Nana di akaun Instagram dan setiap hari. Di Instagram Story, Datuk Nurul turut berkongsi videonya ke kub0r untuk bacakan surah yassin buat arw4h Kak Nana.

Tinjauan di akaun Instagram Datuk Nurul, telah berkongsi satu gambar bersama kedua ibu bapa arw4h Kak Nana. Tulis Datuk Nurul pada postingnya itu, dia berkesempatan untuk menziarahi kedua ibu bapa arw4h madunya itu dan bersarapan bersama selepas pulang menziarahi pus4ra arw4h.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah ini :

Meninjau di ruang komen, ramai yang memuji akan sikap Datuk Nurul itu yang menyayangi kedua ibu bapa arw4h madunya seperti kedua ibu bapanya sendiri. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Masyaallah… Betapa mulianye kaklong menyambungkan ukhwah… Sangat2 memotivasikan saya. Semoga semua urusan d prmudahkan. Aamin.. “

”  Keperibadian you is definitely a dream to many out there..  Alhamdulillah, semoga terus diberi ‘hidayah’.. Amin yra.. “

” Sy kenal arw4h n Dato d ig saja … Keperibadian anda berdua inspirasi sy… Semoga Dato dan keluarga arw4h d beri kebahagian dunia n akhirat… Aamiin.. “

” Senyuman Abah tu sama mcm Arw4h…. Ya Allah, semoga di permudahkan segala urusan Kak Long dan keluarga… Aamin.. “

” Aamiin.. Sonok tengok abah Kak Zana tersenyum riang ,  subhanallah semoga kaklong dpt jadi anak yang baik buat mereka. Amin.. “

” Moga Kak Long istiqomah dlm kesinambungan silatulrahim dgn keluarga arw4h…. You have such a beautiful heart.. “

” Keluarga yang hebat, MasyaaAllah, sungguh terharu akan setiap perkongsian kaklong, indahnya kehidupan kalian.. “

Alhamdulillah, terharu melihat perkongsian gambar ini, mungkin ini lah cara untuk Datuk Nurul merasakan dirinya dekat dengan arw4h. Hebatnya kisah antara dua madu ini. Kami dari Berita Kopak mendoakan semoga Datuk sekeluarga tabah dan kuat menjalani kehidupan seperti biasa. Semoga arw4k Kak Nana ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman dan beramal soleh. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Nurulhidayah Ahmad Zahid

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..