” Jarang-jarang la Lofa mention nama ni. Sebut dah tu.. ” – Netizen

Video Neelofa Tersasul Menyebut Nama Si Dia Ketika Live. Alahai Dari Mata Nampak M4lu-M4lu Tu Lofa. Sweet Sangatlah Love Ni !! 

Neelofa nama yang cukup gah dan menjadi sebutan peminat. Imej terbarunya yantg kini sudah berniqab juga membuatkan ramai yang kagum dan menjadikan Neelofa sebagai idola dan sumber inspirasi mereka. Neelofa kini semakin maju dalam perniagaan jenama tudung dan susunya dan terkini keluar dengan produk terbaru susu manggo Nilofa.

Meninjau akaun Instagram Lofa. videos ( kelab peminat Neelofa ), telah dikongsikan satu video yang memaparkan live Neelofa di pages Nilofa Official Store mempromosikan produk susu barunya itu. Neelofa turut menceritakan serba sedikit tentang mengapa susu mangga menjadi pilihan.

Perbualan secara live itu diselangi gelak ketawa apabila pengacaranya menyakat Neelofa dengan mengatakan tanggapannya air minuman tersebut yang diminum ketika berjumpa cinta pandang pertama Neelofa. Sempat lagi mengusik dan Neelofa sendiri tersasul menyebut tentang susu kegemaran si ‘dia’.

Siapa lagi jika bukan si buah hati, Haris yang heboh dikatakan sebagai bakal imam Neelofa kini. Neelofa turut memberitahu Haris lebih menggemari susu pisang berbanding mangga. Wah Lofa sudah lebih terbuka sekarang dan berani menyebut nama pujaan hati.

Jom tonton video di bawah :

Bukan mudah untuk mendengar Neelofa menyebut nama Haris secara terbuka lebih-lebih lagi secara live. Antara komen peminat :

” Jarang-jarang la Lofa mention nama ni. Sebut dah tu.. Haris prefer pisang than manggo..¬†Hahahaha terus sebut nama, comel cute je Loga. Mujur tak mention nama Rosix.. “

Mungkinkah ura-ura tentang pernikahan mereka Mac nanti bakal jadi kenyataan. Walaupun tiada sebarang kenyataan kelu4r daripada mulut Neelofa sendiri, namun peminat melihat Neelofa sedang bahagia dan gembira dengan kehidupannya sekarang.

Apa pun, semoga Neelofa terus maju jaya dalam perniagaan dan menjadi usahawanita yang berjaya. Kami di Berita Kopak berharap agar Neelofa dipermudahkan untuk semua urusannya ke jinjang pelamin dan semoga berbahagia selalu di samping keluarga dan insan tersayang. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Lofa.videos, IG Neelofa, IG Noor Kartini

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..