“ Happy birthday twins. Nampak makin muda la you all.. ” – Netizen

Ekin Rahmat Kongsi Gambar Dan Video Sekitar Sambutan Hari Lahir Bersama Kakak Kembarnya, Aenn Rahmat. Wahh Dua-Dua Sama Cantik. Umur Tu Tak Sangka, Awet Muda Sungguh Lah !!

Pasangan kembar yang sama cantik sama molek, Ekin dan Aenn atau nama sebenar mereka ialah Nora’ashikin Rahmat dan Nora’ain Rahmat ini sentiasa kelihatan awet muda dan menawan biarpun usia kini hampir sudah mencecah umur 40an. Kini, masing-masing sudah berkahwin dan dikurniakan anak-anak yang comel dan cantik.

Meninjau akaun Instagram Ekin, telah dikongsikan beberapa keping gambar dan video sambutan hari lahirnya bersama kakak kembarnya, Aenn mencur1 perhatian peminat. Sambutan hari lahir mereka kelihatan sederhana tetapi cukup meriah diraikan bersama keluarga terdekat di rumah dengan adanya hiasan belon dan kek polka pops.

Selain itu, Mawi iaitu suami kepada Ekin turut juga memeriahkan sambutan ulangtahun kelahiran mereka. Mawi juga telah merakamkan video dan bersama-sama menyanyikan lagu hari lahir buat mereka berdua serta mengiringi bacaan doa buat Ekin dan Aenn.

Ekin dan Aenn dilihat lebih menawan apabila mereka mengenakan warna baju dan tudung yang sedondon bersama. Bertambah menarik lagi, jelas kelihatan wajah Ekin dan Aenn begitu teruja apabila menerima hadiah daripada anak-anak kesayangan sambil memel0k dan menc1um permata hati mereka.

Jom kita ikuti perkongsian di bawah :

( Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Lagi perkongsian oleh Ekin video dan gambar sambutan hari lahir mereka buat peminat :

Posting Ekin ini menerima banyak tanda suka daripada peminat. Rata-rata peminat memuji dan memberikan ucapan hari lahir serta mendoakan kebaikan untuk mereka berdua di ruangan komen. Antara komen-komen yang dit1nggalkan :

“ Happy bededay to u kembaran luar biasa.. Happy birthday twin yg cantik.. Sannah helwah buat sis berdua.. U kek polka pops ke sis.. ”

“ Happy besday lovely twins i like.. Happy birthday.. Bila tak pki sunglass baru nampak beza.. Happy birthday twin yang cntik.. Suka tgk status mereka.. ”

“ Wow kembar.. Canteknyeee kek polkapops.. Happy birthday twins yg cantek sngt ni.. Happy birthday dari s’pore utk awak utk awak brdua.. ”

“ Happy birthday twins.. Semoga pjg umur & murah rezeki selalu.. Nampak makin muda la u olls.. Nnt share tips awet muda ye.. Hihi.. ” 

“ Hepi birthday twins.. Semoga diberi kesihatan yg baik dan diperluaskan rzkinya.. Aamiin.. Tak penah tak cntik awk brdua ni.. Comei.. ”

“ Semoga terus bahagia ekin dn mawi.. Terus istiqomah mencari redho Allah.. Kekal jelita keduanya malah semakin cantik.. Happy belated birthday.. ”

“ Happy birthday ekin dan ain.. Semoga sentiasa bahagia dunia akhirat.. Happy birthday to both of u.. Semoga dimurahkan rezeki.. Dipanjangkan umur.. ”

Alahai, cantik betul pasangan kembar ini. Pastinya sambutan hari lahir ini cukup bermakna buat mereka, Ekin dan Aenn yang sentiasa bersama sebagai sahabat dan teman sejati. Semoga Ekin dan Aenn sihat sentiasa dalam lindunganNya serta berjaya dalam apa jua yang dilakukan di samping keluarga tersayang. Aminn..

Silakan SHARE..

Sumber: IG ekinmawi_cahaya

Artikel ini disediakan oleh Berita Kopak. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..