” Perghh sounds english Mateen sedap. Speaking ber4pi, talkactive sangat.. ” – Netizen

Video Anak Zarina Anjoulie, Gabriel Martin Ezra Speaking English Buat Ramai Kagum . Amb0i Martin Punya Slang Speaking English Tu P0wer Lah !! 

Pelakon Zarina Anjoulie atau dikenali ramai sebagai Anju antara artis yang ramai pengikutnya. Sikap Zarina yang suka bercakap jujur atau lepas mengenai segala hal membuatkan namanya sering menjadi perhatian. Zarina pernah berkahwin dengan seorang warganegara Brunei dan dikurniakan seorang anak lelaki bernama Gabriel Martin Ezra l.

Namun ik4tan perkahwinan itu sudah pun berakh1r dan Zarina bertemu jodoh dengan Eilyas Azhar Julai yang lalu. Zarina yang aktif di laman sosial ini sering berkongsikan kepada peminat aktiviti suami dan anaknya ini. Kemesraan di antara Yas dan Martin juga jelas kelihatan dan keduanya sangat akrab.

Meninjau akaun Instagram Zarina, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat Martin sedang asyik bermain games bersama Yas. Martin yang petah bercakap dalam bahasa Inggeris ini menjawab soalan Zarina sambil mata dan tangannya tidak lepas memandang ke handphone.

Yas juga dilihat menci0m pipi Martin dan apabila ditanya Zarina siapa yang Martin sayang, perkataan daddy menjadi perkataan pertama disebut Martin. Semakin gembira dan ceria Martin sejak ada daddy baru yang sporting dan menyayanginya seperti Yas ini.

Jom tonton video di bawah :

Memang laju dan petah sungguh mulut Martin ini bercakap tak ubah seperti Zarina. Perkongsian daripada Zarina ini meraih perhatian peminat dan antara komen-komen mereka :

” Petah nye dia ckp. Macam orang tua. Dah boleh buat review game ni matenggggg. Upload video mateen lag anju..seronok tgk u berb0rak dgn dia.. “

” Alah comel nye lah martin ni. Suka btul dengar mateen cakap. He melt my heart. Replay sb nk dgr Bristish speaking …. Auntie love u too Mateen. sedap dengar dia cakap.. “

” Allah mateen… acik speaking pn tak mcm awk… bijakknyaaaa la. berab0k speakingnya fuh.. Martin cute n clever boy. Omg His English. Maten punya slank English mat saleh btul.. “

” Mcm ank omputih.. Speaking ber4pi.. Pandai anak akak anju. Perghh sounds english mateen sedap.. “

” Mateen is so cute. Talkactive macam mama sangat . Yas pula sekaki dgn Mateen. Sepi lah ko depa main game ular tu.. “

” Loghat british mateen… pekat… suke dengar dia speaking…. cute mateen ni. Aku ulang 4 kali sbb nk tgk mateen ckp..cute laa.. “

” Tak boleh betol la tgok kalau maten bercakap. Aku jadi nk ulang Dan nk dngr lg je. Kalau boleh plesss la up video2 maten becakap. Dia punya BI had0iiiiiiiiii mcm debu wey.. “

Laju betul mulut Martin menjawab sapaan Zarina itu. Speaking pun bagus dan nampak Martin sayang sangat pada daddy barunya ini. Apa pun, semoga Martin membesar dengan sihat, menjadi anak yang soleh dan sentiasa gembira bersama mama dan daddynya ini.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Zarina Anjoulie

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..