” Jebat buat muka macam ni sebijik muka Sharnaaz, kening tu lawa aikk.. ” – Netizen

Perkongsian Video Dan Gambar Anak Sharnaaz Ahmad, Jebat Jayden Cur1 Perhatian Peminat. Memang Kacak Anak Teruna Sharnaaz Ni, Macam Ayahnya !!

Meskipun sudah berp1sah, pelakon Sharnaaz Ahmad dan bek4s isterinya, Noor Nabila mendapat pujian ramai akan sikap t0lak ansur dalam menguruskan anak tunggal mereka, Jebat Jayden. Malah mereka juga sering berkongsi video dan gambar anak mereka meluangkan masa bersama di laman media sosial.

Jebat yang sudah berusia dua tahun ini membesar dengan penuh kasih sayang. Setiap hari pasti Jebat menerima kunjungan daripada Sharnaaz yang datang melawatnya di rumah ibunya. Malah Sharnaaz juga tidak ketinggalan berkongsi video menarik dia bersama anaknya buat tontonan ramai.

Tinjauan di akaun Instagram Sharnaaz telah berkongsi satu video yang memaparkan anaknya Jebat baru sahaja bangun daripada tidur. Gaya Jebat yang bersemangat bercerita sesuatu kepada ayahnya itu membuatkan sesiapa sahaja menonton pasti terhibur.

Malah di akaun Instagram ibu Jebat, Noor Nabila juga berkongsi gambar Jebat dengan ucapan selamat pagi seperti yang dikongsikan oleh Sharnaaz. Melihat si kecil ini membesar di samping kedua orang tuanya memang jelas si kecil ini begitu bahagia.

Tonton perkongsian video oleh Sharnaaz di bawah ini :

Gambar Jebat dah mandi, muka nampak gar4ng, tapi comel sangat !!

View this post on Instagram

Good morning semua 🤨

A post shared by Noor Nabila (@noornabila) on

Perkongsian gambar dan video itu turut mendapat perhatian warga netizen yang terhibur melihat gaya Jebat yang bersemangat bersembang dengan ayahnya  dan ramai yang berkata wajah si kecil ini mirip seperti ayahnya. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Jebat p0tpetp0tpet apa tu dh bunyi german campuq thai ni.. Benda paling happy bg Jebat bila dia buka je mata dia nampak baba dan mommy dia huhu.. “

” Comell dia ckp byk kali ulang tak jemu,  hahaahahah p0tpet2 aih.. Bapa tanya sepat4h..  Jebat jwb karangan… “

”  Teringat anak buah kami kecik kecik dlu ayah kami kata anak buah kami ni cakap jerman ni.. Tapi dah besar dah alhamdulillah bijak orgnya, moga Jebat pun jadi bijak dan soleh anaknya.. “

” Muka Jebat ni kalau menyemb4ng memang nampak muka Sharnaaz lah, besar nanti mesti kacak macam baba.. “

” Morning jebat syg,  hehe language dia tu aunty ger4m dgr laa, semoga mjdi anak yang membahgiakn kedua ibu bapa.. “

” Woww tadi bagun tidur semb4ng dengan baba, ni mommy share gambar Jebat pas mandi, buat muka sebiji macam Sharnaaz mar4h dalam filem, hhahahaa.. “

 ” Yeayyy superman dah mandi,  Jebat buat muka macam ni sebijik muka Sharnaaz, kening tu lawa aikk, ger4m tegok bdk ni.. ” 

Comel betul Jebat, patut ramai yang ger4m tengok gelag4t si kecil ni, mulut memang tak berhenti bersemb4ng. Part muka memang kalau Jebat buat muka serius tu terserlah macam baba dia, tapi manis. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak medoakan semoga Jebat membesar dengan sihat dan menjadi anak yang soleh. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sharnaaz Ahmad, Noor Nabila, Jebat Jayden

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..