” Dengar suara LMK gelak terus terkej0t gegendang telinga aku, hahaha.. ” – Netizen

Video Rosix Omar, Noor Nabila Dan Neelofa Menjawab Soalan Peminat Buat Peminat Terhibur. Macam-Macam Perangai Bila 3 Sahabat Ini Bergabung, Namun Suara Ketawa Ameera Khan Raih Perhatian. Amboi LMK !!

Youtube saluran Rosix & Bella mempunyai pengikutnya tersendiri dan sering tampil dengan berbagai-bagai content yang menarik. Bagi peminat mereka, tentunya tahu keakraban antara Rosix dan keluarga Bella. Bagi video kali ini, Neelofa ditampilkan bersama sebagai tetamu jemputan.

Meninjau akaun Instagram Rosix Omar, telah dikongsikan sedikit sedutan video Rosix, Bella dan Neelofa menjawab beberapa soalan daripada peminat yang diutarakan sebelum ini. Seperti biasa, ketawa Rosix dan gaya ‘manjahh’nya memang cukup sinonim dengan semua video mereka.

Bercerita tentang kisah persahabatan mereka, Rosix turut bercerita detik awal mereka berkawan. Rosix sudah 10 tahun bersahabat baik dengan Neelofa sejak zaman Dewi Remaja lagi. Manakala dengan Bella pula, pada awalnya Bella tidak menyukai Rosix namun mereka menjadi rapat setelah itu.

Banyak kisah dan perangai sebenar tentang Rosix, Bella dan Neelofa turut diceritakan dalam video ini. Rosix dan Bella juga tidak henti-henti mengus1k Neelofa dengan kisah cintanya bersama si dia. Turut sama adik beradik Neelofa, Ameera atau Little Miss Khan yang kedengaran gelakan dan suaranya.

Jom tonton video di bawah :

Aksi mereka bertiga ini sangat menghiburkan dan menjadi tarikan peminat untuk terus menonton. Akrab sungguh sampai semua rahsia adik beradik ada dalam genggaman Rosix. Lebih menarik perhatian ketawa Ameera yang di sebalik tabir. Antara komen-komen peminat :

” Rosix Rosix.. Hang ni mmg la.. Sak1t perut gelak. Tapi gelak Little miss Khan yang aku excitedkan. Rip my aer as i listen from my earphone LMK laugh really crack me up hahaha.. ”  

” Tingt0ng betul la dia nih. Sampai Ameera pun dah berjangk1t gaya gelak manjahh Rosix ni . Par0kk la kalu tgok puak2 ni.. kalu masuk belako geg4r rasa part suka.. “

” Hahhahaha rosixxxxx sak1t perut gelak hahaha. betul hang ni penghiburr manjaaaaah, berdekah dekah aku gelak.. “

” G1la rosix.. ahahaha ko buat gaya macam qari baca quran letak tgn kat telinga sambil sebut nor neelofa .. kelakar ui.. “

” The very spontaneous talking to each other, I like. Adore g1la dgn rosix. True friends Such a happy pill lah rosix punya laughter.. “

” LMK’s laugh is evertyhing duhh, made my day. Just when Neelofa’s laugh was hilarious, it’s actually not. LMK is the worst.. “

” Tengah syok2 dengar guna earphone sekali dengar suara LMK gelak terus terkej0t gegendang telinga aku, hahaha.. “

Meriah sungguh sesi menjawab dan luahan perasaan 3 sahabat ini. Banyak rahsia di sebalik persahabatan antara Rosix, Bella dan Neelofa yang mencuit hati. Apa pun, ketawa Ameera memang jadi penambah ceria video ini dengan gaya ketawanya itu. Semoga persahabatan mereka sentiasa dipelihara Allah dan berjaya selalu dalam semua lapangan yang diceburi. Aamin

Tonton video penuh di bawah :

Silakan SHARE..

Sumber : IG Rosix Omar, IG Neelofa, Youtube Rosix & Bella

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..