” Pandai jari comel tu buat mini love.. ” – Netizen

Video Terbaru Anak Rizman Nordin, Rizqaa Yang Semakin M0ntel Dan Comel. Alahai, Kecil-Kecil Dah Pandai Buat Jari Mini Love. Comel Sangat !!

Setiap pasangan berkahwin, pastinya ingin memiliki cahaya mata. Buat pereka fesyen terkenal di Malaysia ini, Rizman Nordin yang dikurniakan cahaya mata genap setahun mendirikan rumah tangga merupakan satu kurniaan yang cukup indah.

Rizman dan isterinya, Nurida Suraya telah mendirikan rumah tangga pada 13 September 2019 manakala cahaya mata sulung mereka turut dilahirkan pada bulan yang sama iaitu pada 2 Sepetember 2020. Wah, nampaknya pasangan ini boleh menyambut ulangtahun bersama.

Rizqaa kini sudah berusia 2 bulan dan turut mempunyai akaun Instagram khas dengan nama rizqaarizman. Sehingga kini akaun Instagramnya sudah mempunyai 36.5 ribu orang pengikut. Banyak video dan gambar Rizqaa telah dikongsikan di sana.

Antara entri terbaru di akaun Instagram ialah video Rizqaa membuat gaya mini love. Rizqaa yang semakin comel dan m0ntel ini telah membuatkan sesiapa sahaja ger4m melihat wajahnya yang sungguh comel. Alahai, sekali imbas banyak ikut muka mommy !!

Jom tonton video di bawah :

Ramai yang ger4m melihat kecomelan Rizqaa. Tambahan pula gaya Rizqaa yang comel membuat bentuk mini love di jarinya. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

Kalau mcm tu risqaa sebenarnya nak shushu.. Cute nya..ger4m nya.. Masyallah rezeki dari Allah swt. Comel dan lebat rambut baby Rizqa.. “

” Clever jari comel tu mini love… pipi dh b4mbam omel omel nye dia.. Comel lah rizqaa nie.. Hahahahahaha..huish bijak baby ni.. comel rizqa .. “

” Hahahahahah always caught best acti0n of Rizqaa! Loveee. Can I have her for one week pleaseeeee…. masyaa Allah… what a beautiful baby.. “

” Hari2 aunty tgk awak.. ger4m. Tgk tangan dia dah pandai buat love. Comel ter0kkkss. Semoga diberi kesihatan dan dilindungi Allah rizqaa.. “

” Jari rizqaa tu buat love.. alolo n0mei2.. pandai rizqaa. Temb4m dah rizqa . Alaaaa bagi la nang1s tu… hihi nak dengar.suka dengar baby nang1s… comey.. “

” Pandai nye baby rizqaa nie…. muah.. Sayang sayang sayang. Sehat2 ya , Terhibur hati ni walaupun dlm IG. Babyis sooooo cute… Unty very love u dear syg..

” Auntie bagi biggg loveee untuk sayang… Cantikkk, ee. bijaknya awak sayang.. Tangan nak buat love tu.. Masya Allah. Makin berisi sihat walafiat. Healthy girl.. “

Alahai, comel sungguh Rizqaa ni. Ger4m melihat jari comelnya yang pandai membuat gaya seperti mini love. Kami di Berita Kopak mendoakan Semoga Rizqaa membesar dengan sihat, menjadi anak yang solehah dan anak yang membanggakan ibu bapa. InsyaAllah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Rizqaa Rizman

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..