” Why so cute, pipi tu comel lah. Rasa nak kunyah-kunyah pipi dia tu.. ” – Netizen

Nina Iskandar Kongsi Video Gelagat Anaknya, Muhammad Aaryan Ar-Rizqin Bergurau Bersama Daddynya Tarik Perhatian Peminat. Alahai Temb4m Sungguh Pipi, Comelnya Rizqin !!

Nina Iskandar pelakon cantik yang sentiasa kelihatan manis di mata peminat. Kerjayanya sebagai seorang pelakon semakin dikenali ramai menerusi drama bersiri Andainya Takdir sebagai Fatiha. Kini, Nina sudah dikurniakan seorang anak lelaki yang comel, Muhammad Aaryan ar-Rizqin sebagai penghibur hatinya bersama suami.

Meninjau akaun Instagram Nina Iskandar, telah dikongsikan satu video yang memaparkan Nina bersama anak dan suaminya sedang berada di sebuah mall berjalan-jalan telah menarik perhatian netizen. Kedengaran juga suara suaminya yang sedang bergurau bersama Rizqin dengan menyak4t mahu mengambil mainan kegemaran Rizqin, ernie plushie.

Apa yang menarik, kelihatan gelagat Rizqin yang terus1k dengan gurauan ayahnya membuatkan netizen berasa ger4m dengan wajahnya yang comel. Nina yang sedang mengendong Rizqin kelihatan senang dan turut melayan gurauan suaminya bersama Rizqin. Alahai, sweet family.

Rizqin nampaknya seronok bermain dengan mainan kesukaannya itu. Kata Nina di ruangan kapsyennya, Rizqin sudah pandai mahu sesuatu barang yang dia minati. Pastinya, Nina sebagai ibu faham akan gelagat anaknya yang dilihat semakin membesar menjadi kanak-kanak yang aktif suatu hari nanti.

Jom kita tonton video di bawah :

Begitu juga dengan imej Nina yang memakai hijab dalam video tersebut dilihat sangat manis dan rata-rata peminat suka melihatnya. Pada masa yang sama, kelihatan Rizqin begitu comel dengan pipinya yang temb4m dan putih kemerah-merahan itu membuatkan ramai orang memuji. Antara komen-komen yang dit1nggalkan :

” Cantik & ayunya pakai tudung.. Moga istiqamah.. Aamiin.. Ina dh berhijab ke.. Cntiknya.. “

” Bestnya.. Berjalan gn anak tanpa risau c0v1d.. Mudahan msia cpt la bebas c0v1d.. Aamiin.. Cute bby girl.. Ger4m nak cub1t.. Prettiest.. ”

” Why so cute.. Pipi tu comellahhh.. Alooloo comeinya awk cyg.. Semoga membesar dgn sehat.. So cute.. Amboi pandainya dia.. Comelnyaaaaaa.. Ger4mlah aunty tgk dia..”

” Tetap cantik dan maniss sangat bertudung dan berjubah.. Kat brunei ker tu.. So cute rizqin.. Dia ger4m kat tag.. Sesame street.. Temb4mnyaaaa.. Ger4m tgk dia..

” Apepasal comel sangat ni.. Muka c1na betul.. Sbnrnya bby suka tag plstik to.. I know who i m1ssed last month.. Uwaaaa.. Comel eyh rizqin..

” Alahaaii.. Comel sgt ni peel.. Hehehhe.. Semoga membesar dengan jayaaaa.. Ya Allah b4mbamnya. Ger4mmm nak gig1t gig1t..”

” Rasa nk kunyah2 pipi dia tu.. Sihatt nye dyee mkn ape tuu.. That cheeks aduyai.. Bamnyee adikkk.. Mak cantik.. Anak comel gebusssss.. ”

Alahai, manja betul rizqin nampaknya. Gelagat Rizqin yang comel dan ceria itu pastinya memeriahkan lagi suasana rumah buat Nina dan suaminya. Semoga Nina sentiasa sihat dan berjaya dalam apa jua yang dilakukan dan Rizqin membesar menjadi anak yang soleh buat kebanggaan ibu bapa.

Silakan SHARE..

Sumber: IG ninaiskandar

Artikel ini disediakan oleh Berita Kopak. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..