“ Cutenya Ayden, ada iras wajah arw4h atok Johan.. ” – Netizen

Nora Ariffin Muatnaik Gambar Dan Video Bersama Cucu Sulungnya, Ayden Johan. Part Ayden Senyum Tu Buat Ramai Ger4m. Alahai, Comelnya Ayden !!

Siapa yang tidak mengenali Nora Ariffin, namanya sering didengari dalam industri seni Malaysia. Seorang penyanyi yang bersuara lunak serta merupakan seorang ibu yang cekal dalam membesarkan anak-anak. Sehingga kini, Nora kelihatan cantik dan maintain seperti awet muda.

Baru-baru ini, satu perkongsian gambar dan video Nora bersama seorang bayi di Instagramnya telah menar1k perhatian netizen. Untuk makluman, Nora sering memuatnaik gambar cucunya yang bernama Ayden Johan di Instagram untuk tatapan peminat-peminatnya.

Ayden kelihatan hanya diam dan tidak menang1s, malah wajah Ayden yang putih gebu serta rambutnya yang lebat membuatkan Ayden kelihatan sangat comel dalam dakapan Nora. Pastinya, kelahiran Ayden sebagai ahli baru dalam keluarga itu  akan memeriahkan lagi suasana keluarga Nora.

Apa yang lebih menarik, Ayden kelihatan tersenyum manis apabila dic1um beberapa kali oleh Nora walaupun dalam keadaan matanya terpejam. Nora juga turut mencuit dagu dan pipi Ayden kerana ger4m dengan kecomelan cucunya itu. Alahai siapa tak sayang cucu kan.

Jom kita ikuti perkongsian di bawah :

( Klik butang KANAN > untuk melihat video seterusnya.. )

View this post on Instagram

Penghibur hati 🥰🥰🥰 My lovely cucu Ayden Johan.

A post shared by NORA ARIFFIN (@itsnoraariffin) on

Paparan gambar dan video yang dikongsikan oleh Nora menerima banyak tanda likes oleh peminat-peminatnya. Ada yang mengatakan wajah Ayden mirip seperti arw4h suaminya, Johan dan ramai peminat mengucapkan tahniah kepada Nora serta mendoakan untuk Ayden. Antara komen-komen yang dit1nggalkan :

“ Hab1s cucu kene g0mol.. Can’t get enough of their smell kan kak nora.. Masyallah tahniah sis.. Lawa sgt nenda ni.. Masya Allah.. Cucu comeynyerrrrr.. ”

“ Cutenya Ayden.. Kena c1um mcm tu skali pun tetap tido.. Haha.. Ger4m tengok nora g0mol cucu.. Nk jgk huge n si comel ni.. Tahniah sisterrrrr.. ”

“ Alhamdulillah.. InshaaAllah sehat2 slalu & diberkati kehidupan dunia akhirat.. Aamiin.. Ada rupa atuk Johan.. Tahniah nora.. Bestkan ada cucu.. ”

“ Kena g0mol pon maintain tut0p mata baby.. Cuteeee.. Ayden dh pndai smile.. Tahniah nenda nora.. Moga cucu mnjadi anak yg beramal soleh.. Amin.. ”

“ Alhamdulillah.. Tahniah.. Menyambung kàsih.. Muka ayden be like.. G0mol lg nenda.. G0mol lg nenda.. Kite mmg sgaje je buat2 tdo.. Ger4mm.. Omell sgt2.. ”

“ Harummmnya bau baby kan.. Bestnya dpt c1um baby.. Rinduuuu.. Alhamdulillah pengganti kasih sayang arw4h suami nora.. Comel.. Ada iras wajah arw4h atok Johan.. ”

“ Comellll.. Sapa tak ger4m dgn bby.. Bestnya ch1um2 bby.. Bau bby best sgt.. Moga menjadi muslim yg berjaya dh besar nt.. Dia suka dengan wannya.. ”

Alahai, comel betul Ayden dengan wannya. Pastinya kelahiran Ayden sangat bermakna dan penyeri buat Nora dan keluarga. Kami mendoakan semoga Nora dan keluarga sihat sentiasa dan Ayden membesar dengan baik dalam rahmat dan lindunganNya. Amiin..

Silakan SHARE..

Sumber: IG istnoraariffin

Artikel ini disediakan oleh Berita Kopak. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..