” Tomeynyer adik macam Ijoy, kakak macam kau sebijik hihi.. ” – Dato’ AC Mizal

Sharifah Shahirah Kongsi Video Gelag4t Anak Bongsunya, Dey Dey Mengadu Kepada Ibunya Supaya Kakaknya Mendengar Cakapnya Buat Ramai Terhibur. Alahai Comel Betul Lah Dey Dey Speaking English, Terp4ksa Lah Kakak Tu Mengalah !!

Kalau memdengar celoteh penyampai radio, Sharifah Shahirah di radio Suria semestinya menghiburkan. Sharifah Shahirah atau lebih dikenali sebagai Shiera bertindak sebagai kakak dan pendamai antara Tyzo dan Suraya, malah gabungan mereka bertiga ini sangat menghiburkan pendengar.

Meskipun sibuk dalam kerjaya, Shiera seorang ibu yang sangat mengambil berat tentang hal anak-anaknya. Malah sering dikongsikan juga akan kerenah dan gelagat anak-anaknya itu di akaun Instagram dan perkongsian itu sering mendapat perhatian para netizen.

Manakan tidak ada sahaja video tentang anak-anak Shiera ini mencu1t hati ramai lebih-lebih lagi perkongsian video mengenai anaknya yang bongsu yang dikenali sebagai Dey Dey. Terbaru, Shiera telah berkongsi satu video terkini yang merakamkan aksi Dey Dey yang petah bercakap dalam bahasa Inggeris.

Malah menerusi video itu juga, Dey Dey telah mengadu kepada Shiera supaya kakaknya, Airra mendengar cakapnya, namun Shiera menasihatkan Dey Dey agar mendengar cakap kakaknya kerana dia merupakan adik. Namun Dey Dey tetap mahu kakaknya mendengar cakapnya. Memang terhibur melihat si kecil ini cuba menegakkan cakapnya benar.

Ikuti perkongsian video tersebut di bawah ini :

View this post on Instagram

@deydey.ejoy

A post shared by Shiera Al-Khaired (@shieraijoy) on

Di ruangan komen, ramai yang terhibur akan perkongsian video oleh Shiera dan memuji anak-anak Shiera kelihatan comel. Antara komen-komen menarik adalah :

” Tomeynyer adik macam ijoy , kakak macam kau sebijok hihih.. ” – Dato AC Mizal

” Amboiiii tak padan kecik nk suruh kakak dengar ckp dia ya.. Dah besar deydey. Pandainyer. Semoga mjadi anak yg solehah aamiin yba.. “

” Alahaiiiiii Deydey, why mulut nya petes nya And you r so cute lah.. Terpaks4lah si kakak dgr ckp adik. Huhuhu.. “

” Deydey nk shopping apa kt shopee ? Hihihi… Alaaaahaii Deydey, mcm2 tau si kecik ni.. Ger4m je aunty tgk.. “

” Deydey awatlah petah sangat cakap ni, nak juga kakak dia dengar cakap dia, berulang-ulang mak kau nasihat tau, hahaha.. “

” Akhirnya kakak juga kena beralah, comel anak-anak kak Sharifah Shahirah, yang si kakak tu nampak sopan dan malu.. “

” Deydey menang akhirnya ya, nak kakak juga dengar cakap dia, haha mulut macam mama dia bila potpet.. “

” Budak ketik ni comey la…., kakak pon sporting je, comel mngadu dgn mama ye Deydey, hahaha petah betul dia bagi ceramah.. “

Comel betul lah anak bongsu Shiera ni, memang terhibur dengar dia cakap. Part last, kakak Airra juga lah kena mengalah ye dengan adik, baik sangat kakak. Apa-apa pun perkongsian video oleh Shiera memang menghiburkan dan kami dari Berita Kopak berharap Shiera dan keluarga sentiasa bahagia selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shiera Ijoy

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..