” Comelnya, macam Munni dalam cerita Bajrangi Bhaijaan.. ” – Netizen

Penampilan Aaisyah Dhia Rana Yang Memakai Tudung Ketika Mengikuti Kelas Dalam Talian Raih Tumpuan Ramai. Alahai, Manisnya Anak Dara Rozita Che Wan Ni !!

Aaisyah Dhia Rana sememangnya antara kanak-kanak yang sering menjadi tumpuan di media sosial. Anak kepada pasangan selebriti, Rozita Che Wan dan Zain Saidin ini sangat comel dan semakin cantik apabila meningkat usia kanak-kanaknya. Maklumlah, Aaisyah mempunyai dar4h kacukan Inggeris-Melayu.

Meninjau ke akaun Instagram Aaisyah yang mempunyai sejumlah pengikut yang ramai, wajah Aaisyah yang comel dengan pelbagai gaya selalu dikongsikan oleh ibunya. Penampilan Aaisyah seiring dengan ibunya yang sememangnya pandai bergaya.

Namun menerusi entri yang terbaru, beberapa gambar Aaisyah memakai tudung telah meraih tumpuan ramai. Aaisyah ketika itu sedang mengikuti kelas secara dalam talian, nampak begitu manis bertudung dan ramai menyatakan wajahnya seiras dengan pelakon kanak-kanak di dalam filem Bajrangi Bhaijaan.

Ini bukanlah kali pertama Aaisyah mendapat j0lokan sedemikian. Sejak dia kecil lagi ramai menyamakan wajahnya sama seperti pelakon hind1 itu. Pada sesiapa yang pernah menonton filem tersebut, pastinya bersetuju dengan pendapat ramai netizen.

Jom lihat perkongsian di bawah :

View this post on Instagram

monday means on line class 😁 #aaisyahdhiarana

A post shared by AAISYAH DHIA RANA (@aaisyahdhiarana111) on

Rata-rata memuji wajah Aaisyah yang begitu manis dengan menggunakan tudung. Ada juga yang memuji sikap Che Ta yang mengajar anaknya Aaisyah memakai tudung sejak kecil lagi dan lengkap menutup aurat. Antara komen-komen mereka :

” Comelnya, macam Munni dalam cerita Bajrangi Bhaijaan.. cantik betul.. Clever Aishah.. pretty n smart.. ” 

” Masha Allah cantiknya aisyah, Semoga adik aisyah berjaya dunia dan akhir4t.. aisyah… Belajar rajin rajin tau…. “

” Comel aisyah… semoga menjadi anak yg solehah n taat pd Allah swt n utk mommy rozitachewan1 n daddy jgk yea.. amin amin … sehari awl dr anak kita…. umo pun sm.. “

” Comel sangat aisyah pakai tudung ,  semoga aisyah membesar jadi anak yg solehah yaaa aminn.. Shaheeda a.k.a munni hehe

” Masya Allah mirip sekali Syahida film hindi Bajrangi baijan. Seriusnya muka dia, bagus cheta., pkai tudung n bju yg sopan utk ank… “

” Alahaii comel nya aishah, Muka mcm shahida, cerita bajrani baijan. Subhanallah.. cantiknyaaa mata dia.. sama sangat dengan Munni.. “

” Baguihhh nya ecah dah tutup aur4t ikut kak lopa. belajar rajin rajin tau. fokus sungguh tu.. sebijik macam muka budak yg you suka gila dlm bajrangi baijan tu.. “

Alahai, manis sungguh Aaisyah memakai tudung. Nampak begitu fokus ketika mengikuti kelas tersebut. Semoga Aaisyah menjadi budak yang bijak dan rajin belajar. Belajar betul-betul tu Aaisyah supaya menjadi anak yang berjaya dan menggembirakan ibu bapa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Aaisyah Dhia Rana

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..