” Apabila Hayder ‘terbang’.. ” – Haziq Vengers

Video Terbaru Anak Eyra Hazali Dan Haziq Nadzli, Hayder Qhalish Yang Mencuit Hati. Wahhh Hayder, Nak ‘Terbang’ Ke Mana Tu, Comel Sangat !!

Siapa yang tidak mengenali pasangan Eyra Hazali dan Haziq Nadzli, seorang pelakon dan seorang lagi pemain bolasepak. Pasangan ini telah dikurniakan seorang cahaya mata yang begitu comel iaitu Muhammad Hayder Qhalish Muhammad Haziq atau mesranya dipanggil Hayder. Aks1 kecomelan Hayder kini sentiasa menjadi tumpuan di kalangan mereka yang mengikuti perkembangannya.

Eyra yang mengikut suaminya itu ke Johor Bahru dan menetap di sana sering kali berkongsi gambar puteranya di laman sosial. Pasti mereka yang sering mengikuti perkembangan Hayder akan menantikan perkongsian terbaru daripada Eyra atau pun Haziq untuk mengetahui perkembangan Hayder.

Terbaru satu video daripada Instagram telah menunjukkan gaya comel Hayder yang mengenakan topi di atas kepalanyaĀ  seolah-olah sedang terbang. Melihat sahaja wajah kecil Hayder yang begitu comel itu, pastinya ger4m dengan reaksinya. Melilau je mata Hayder, tengok mummy ke daddy tu Hayder !

Alahai bukan main seronok lagi nampaknya Hayder apabila di pegang begitu. Excited betul dapat merasa terbang yer. Pastinya ramai peminat yang tidak sabar menunggu perkembangan Hayder yang seterusnya. Hayder pun kini sudah ramai peminat dan pastinya akan popular seperti mummy dan daddy.

Jom ikuti perkongsian video di bawah :

View this post on Instagram

Apabila hayder terbang šŸ¤£šŸ¤£

A post shared by HaziqVangers (@haziqvangers26) on

Ke mana tump4hnya kuah kalau bukan ke nasi. Telatah dan cantiknya seorang anak sedikit sebanyak akan diwarisi dari ibu bapa. Kecomelan Hayder ini pastinya turun sedikit sebanyak turun dari wajah Eyra dan Haziq. Sesekali bila tersenyum pasti terlihat mirip senyuman ibu atau ayahnya.

Selain itu, mata dan pipinya yang bulat itu turut membuatkan ramai yang tidak puas melihat wajahnya. Pasti bahagia mummy dan daddy Hayder dikurniakan rezeki anak yang comel dan penyejuk hati. Alahai ger4m tengok bibir tu, comel betul Haziq.

Anak adalah anugerah dan amanah Allah kepada ibu bapa. Anak yang comel dan baik budi pekertinya merupakan impian oleh setiap pasangan. Kami di Berita Kopak mendoakan agar Hayder menjadi seorang anak yang soleh dan sentiasa membahagiakan ibu bapa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG haziqvangers26, eyra.hazali

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..