” Si comel susah nak senyum, kalau senyum madu pun kal4h.. ” – Netizen

Amyra Rosli Kongsi Gambar Terbaru Anaknya, Ayra Aryssa Menaiki Kereta Permainan Yang Dihadiahkan Sempena Birthday Abangnya, Aqeef Anaqi. Wahhh Teruja Sungguh Ayra, Bukan Main Manis Lagi Senyum Tu !!

Amyra Rosli merupakan seorang pelakon dan isteri kepada Amar Baharin, yang juga merupakan pelakon terkenal. Hasil perkahwinan kedua pasangan ini, mereka telah dikurniakan 2 orang anak yang comel iaitu Aqeef Anaqi dan Ayra Aryssa. Seringkali Amyra berkongsi gambar dan video kelatah anak-anak di Instagram miliknya.

Sebelum ini, Amyra ada berkongsi video dan gambar sambutan Hari lahir Anaqi di Instagram miliknya. Meriah sekali sambutan hari lahir Anaqi walaupun hanya disambut di rumah. Siap ada kek berapi lagi, khas untuk Anaqi, di samping kej0tan hadiah buat Anaqi.

Terbaru, Amyra ada memuatnaik gambar Ayra tersenyum bergambar dalam kereta permaintan abangnya, Anaqi. Kereta Anaqi ini begitu istimewa, telah diberikan oleh Amyra dan Amar sempena hadiah ulangtahun kelahiran Anaqi yang ke 3.

Ayra kelihatan teruja menaiki kereta itu. Tak sabar nak melihat Ayra berjalan pula selepas ini, mesti comel. Ayra yang juga mempunyai akaun Instagram sendiri juga mempunyai peminatnya yang tersendiri. Kini, pengikut Ayra di Instagram telah mencecah kepada 149 ribu followers. Dah popular macam mommy dan daddy Ayra.

Jom ikuti perkongsian gambar di bawah :

Perkongsian gambar Ayra mendapat pelbagai komen berkaitan roadbl0ck oleh netizen. Terhibur membaca komen-komen yang begitu mencuit hati. Antara komen-komen netizen :

” Jgn lupa pakai mask ye nk jalan2 Ayra.. Comel nyer kamu.. Untuk ayra takde roadblck.. Hihihi comel sungguh.. “

” Ada roadbl0ck ayra. Duk umah jela kita.. Junior amyra rosli.. Comeiiinya Ayra.. Ni sicomel susah nak senyum.. kalau senyum madu pun kal4h.. “

” Copy cat amira Rosli.. She has her mummy smile.. Manisnyeeee senyummm. Muka mommy sangat ni.. “

” Ada roadbl0ck dlm hati kakak je… awak tidak dibenarkan keluar.. Hahahah.. comelnyaaa ayraaaaaa.. “

” Hahaha comelnye kamu.. Ni muka abg sgt ni.. Comel nya ayra… dah nampak giginya.. Ada ada kat depan tu je.. “

” Ya Allah, comelnya.. such a sweet girl.. Comel rambut.. ambik lesen dulu.. Alaaaa comelnya princess tu.. “

” Sebiji mcm muka hanaqi.. Comelnyer Awk.. Macam ade je tengok. Dok umah jela minum susu okey. Hahahaha.. Alolo kes1an dia da b0san duk rumah ya.. “

Comelnya kamu Ayra, tak tumpah rupa ibu tercinta, Amyra. Senyuman pun bukan main semanis gula. Semoga Ayra terus tersenyum bahagia, membesar menjadi anak solehah, penyejuk mata penambat hati buat kedua ibu dan ayah. Didoakan keluarga kecil Amyra dan Amar, beserta anak-anak kekal bahagia sampai ke hujung ny4wa. Amin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Amyra Rosli

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..