” Makin kurus lah sekarang, nampak lagi g0jesss.. ” – Netizen

Penampilan Terbaru Datin Rita Sosilawati Yang Kelihatan Semakin Kurus Dan Langsing Raih Perhatian Ramai. Wahhhh Semakin Cantik Dan Ayu Lah, Dagu Pun Nampak Runc1ng !!

Umum mengetahui, Datin Erni Dekritawati Yuliana Buhari atau lebih dikenali sebagai Rita Sosilawati, merupakan anak sulung daripada enam adik beradik kepada Allahy4rham Datuk Sosilawati Lawiya. Mesra dengan panggilan Rita, kini Rite merupakan salah seorang ahli perniagaan yang berjaya di Malaysia.

Terbaru, perkongsian gambar Rita di akaun peribadi Instagramnya mencur1 tumpuan netizen. Rita yang memakai dress berwarna soft brown itu kelihatan semakin cantik dan kurus. Penampilan terbaru Rita itu membuatkan netizen terpegun dan teruja melihat perubahan terbarunya.

Bukan itu sahaja, kapsyen Rita yang mahu outfit of the day (ootd) walaupun di rumah kelihatan semp0i dan bergaya. Apa yang lebih menarik, perubahan diri Rita disedari netizen. Malah, netizen juga turut memuji diri Rita yang dilihat semakin cantik dan semakin langsing.

Pada masa yang sama, di ruangan komen ramai netizen bertanya apakah rahsianya. Malah, ada juga sesetengah daripada peminatnya mahu Rita berkongsi tips atau panduan yang Rita amalkan atau lakukan untuk terus sihat dan kurus. Pastinya, netizen juga tidak sabar menunggu tips tersebut daripada Rita.

Jom kita melihat gambar di bawah :

View this post on Instagram

Duduk rumah pun nak jugak ootd😅😅

A post shared by Erni Dekritawati Yuliana (@rita_sosilawati) on

Selain itu, perkongsian terbaru Rita itu kelihatan cantik dan awet muda. Malah, Penampilan Rita dipuji dan kelihatan berseri-seri. Antara komen-komen yang diberikan netizen :

“ Baju yang dah terbesar tu bagi kat i ye.. Hahaha.. Sis nampak makin kurus la skrg.. Nampak lgi g0jesss.. cantek nya.. Kurus nya ape rahsi4.. ”

“ Hai lady b0ss.. Lawa.. Cantiknya dh kurus.. Boleh share.. Hehehehe ootd.. Datin kongsi rahsia mcm mna nk kurus.. ”

“ Yg penting kak rita sosilawati always g0jes.. And makin slim.. Sis apa rahsi4 kurus.. Akak rita so pretty MasyAllah.. ”

Bukan itu sahaja, ibu kepada empat orang anak ini dilihat sering berkongsi kisah aktivitinya bersama keluarga di akaun Instagram. Malah, Rita sering memuatnaik video gelagat suami dan anak-anaknya, Kaisar Raees, Khalid Rashad, Khaylila Rafaahiyah dan Khalil Rizqullah untuk perkongsian ramai.

Kini, Rita dilihat semakin kurus dan langsing. Perubahannya itu memberi inspirasi kepada netizen yang ingin berusaha untuk untuk langsing dan sihat seperti Rita. Apapun, kami di Berita Kopak mendoakan semoga Rita sentiasa sihat dan berjaya dalam apa jua yang dilakukan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG rita_sosilawati

 Artikel ini disediakan oleh Berita Kopak. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..