” Tengah sy0k duduk ang4u tiba-tiba kena sambung lagu, cu4k terus haha.. ” – Netizen

Video Sharifah Shahirah Bersama Erma Fatima Menyanyikan Lagu 4 Dara Buat Ramai Terhibur. Kesian Erma, Terkej0t Kena Serg4h Dengan Shiera Sampai Lupa Lirik Nak Sambung Menyanyi !!

Dua minggu lalu, nyanyian Elly Mazlein lagu 4 Dara telah menjadi perhatian warganet di laman media sosial. Manakan tidak, lagu yang disampaikan oleh Elly Mazlein itu begitu menghiburkan dengan gayannya yang bersahaja dan tidak sangka video itu turut menjadi viral.

Malah video tersebut turut dinyanyikan oleh ramai rakan artis yang lain dengan pelbagai gaya dan versi. Jangan tak tahu, lagu 4 Dara oleh Elly Mazlein itu turut mendapat perhatian oleh pendakwah bebas itu PU Azman yang menyanyikan dengan versi bahasa arab.

Hasil tinjauan di akaun Instagram milik Elly Mazlein telah berkongsi satu video yang memaparkan aksi pelakon yang juga penyampai radio terkenal, Sharifah Shahirah bersama Erma Fatima cuba menyanyikan lagu 4 Dara di sebuah kedai makan.

Dalam video itu, Shiera telah menyanyikan dahulu lagu 4 Dara, setelah itu, Shiera telah meminta Erma untuk menyambung lagu tersebut. Namun begitu,  Erma yang kelihatan sedang mengalam0n melayan lagu tersebut terkej0t apabila telah diserg4h oleh Shiera untuk meyambung lirik lagu itu.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Aksi Erma yang dikatakan mengalamun itu buat ramai yang terhibur, lebih-lebih lagi apabila tibe-tiba diminta menyambung lagu tersebut, Erma telah lupa akan lirik lagu tersebut. Antara komen-komen menarik di ruang komen adalah :

” Hahahaha.. Siapa ulang byk kali angkat tangan, kelakar sungguh lah kak Erma kita.. Dalam byk2 yang ni paling kelakar. Pec4h perut aku gelak tak benti .. “

” Aduhhh lawakkk si0ttt… Dia g tengk1ng kawan dia suruh masuk, menggelup0r laaa member nak ingat lirik.. “

” Tgk syok duk ang4u tiba2 kena sambung lagu, terus lirik ke laut.. Sak1t perut tengok Shiera denga Erma ni.. Kelakar habis.. “

” Hahaha part Shiera cakap ni bukan masuk, ni mab0k, memang lawak betul, comel nau nau lah diaorang ni punya gaya.. “

” Muka cu4k kot Erma, sampai entah apa lirik yang dia ingat.. Sabar lah mak cun, kena serg4h dengan kawan.. “

” Hahhahhaa g1ler betul 4 dara punya hal, hahaha penat aku ketawa tengok video ni, slumber jer Shiera ckp si Erma tu mabok .. “

 ” Seng4l betul lah Shiera dengan Erma ni, kalau tak buat orang ketawa memang tak sah lah, sen4k perut gelak sorang-sorang ni.. “

Kelakar betul lah, Shiera pun sempat lagi menyak4t Erma, kuat betul disergahnya pada Erma tu, sampai kawan pun terlupa lirik nak sambung. Apa-apa pun ianya hanyalah sekadar hiburan semata-mata dan kami dari Berita Kopak berharap para netizen terhibur akan perkongsian video ini.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Elly Mazlein

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..