” Mengaku jelah betul ke tak, siap dengan imam semua aku dengar .. ” – Michael Ang

Video Michael Ang Cuba Kant0ikan Rahsia Kamal Adli Dan Uqasha Senrose. Tengok Muka Masing-Masing Bila Di Tanya Soalan Tu Macam Rileks Jer. Haha, Gigih Micheal Yer.. !!

Ramai yang sudah tahu, pelakon Kamal Adli dan Uqasha Senrose kini dig0sipkan sedang hang4t bercinta. Bibit-bibit permulaan kisah mereka kian rapat apabila kedua mereka bersama-sama melakonkan watak utama menerusi  drama bersiri ‘ Setelah Terlafaznya Akad’ .

Terbaru menerusi perkongsian di akaun Instagram milik pengarah terkenal iaitu Michael Ang telah berkongsi empat video yang memaparkan dirinya telah bertanyakan soalan kepada Kamal dan Uqasha ketika mereka berada di lokasi penggambaran drama Perempuan Tanpa D0sa.

Menerusi video tersebut, Michael telah berkata dia mendengar bahawa Kamal dan Uqasha telah pergi ke kursus perkahwinan. Malah Mihael juga meminta Kamal dan Uqasha mengakui berkenaan hal tersebut. Namun reaksi kedua mereka apabila di tanya mengenai hal tetap kelihatan tenang dan rileks jer.

Bagaimanapun, setelah ditanya lagi mengenai hal yang sama oleh Michael,  Uqasha yang duduk bersebelahan Kamal di atas sofa hanya tersenyum sambil memandang Kamal, manakala Kamal pula hanya memandang Michael dan membuat-buat sedang bercakap telefon.

Ikuti perkongsian video tersebut di bawah ini :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat video seterusnya.. )

Perkongsian Michael itu turut mendapat perhatian dan video itu turut menerima pelbagai reaksi daripada para netizen. Ramai di antara mereka yang berharap ianya benar kerana mereka dikatakan pasangan yang cukup padan. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Klu betul Alhamdulillah laa.. Masing2 pun Single takde hal laa.. “

” Ok je kalo btul, kita doakan semoga love story diorg berakhir ke jinjang pelamin.. Sama cantik sama padan.. “

” Sweettt laa dorg ni, tak over..  Semoga bahagia sampai jinjang pelamin sampai jannah yer.. “

” So cute Uqasha kata “kursus je..bukan kahwin, m4lu m4lu je.. “

” Klau betul pun apa sal4hnya…saya suka tengok Kamal dgn Uqasha dlm drama ..tiap kali klau mereka di gandingkan dlm drama saya mesti tengok.. “

” Halaaa halaaaa malu2 mioowwww pulak klu btoi apa salahnya bagai Pinang di bel4h dua.. “

”  Kalau betul Alhamdulillah… Cepat skit, tak sabar… “

Alahai, sweet jer reaksi masing-masing, tengok Uqasha memang m4lu bila ditanya soalan oleh Michael Ang tu. Apa-apa pun, jikalau ianya benar, apa salahnya, kedua-dua mereka ini masih single, doakan yang baik-baik buat mereka.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Michael Ang , Kamal Adli

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..