” Kecik-kecik dah cantik ni, dah besar tak payah cakap lah.. ” – Netizen

Datin Paduka Eina Azman Kongsi Video Terbaru Gelagat Anak Perempuannya, Arianna Aubrey Yang Begitu Menghiburkan. Alahai Aubrey Makin Besar Makin Cantik Wajahnya Itu. Dagu Tu Menawan Sungguh !!ย 

Umum mengetahui Datin Paduka Eina Azman mempunyai sepasang anak kembar bernama Arianna Aubrey dan Karl Kareef yang kini sudahpun berusia 4 tahun. Gelagat anak-anaknya sering dirakam dan dikongsikan di Instagram miliknya untuk tontonan peminat.

Tinjauan kami di akaun Instagram Eina, telah dikongsikan beberapa buah video yang memaparkan gelagat Aubrey yang membuat lagak cheeky nya. Eina yang menggunakan filter kamera membuatkan wajah Aubrey kelihatan seperti mengenakan makeup.

Aubrey yang suka tersenyum ini memberikan senyuman paling manis dan juga flying k1ss. Amboi Aubrey berbagai-bagai gaya dibuatnya apabila berdepan dengan kamera. Wajah kacukan yang diwarisi daripada Eina dan Datuk Paduka Kaiser membuatkan wajahnya kelihatan comel sekali.

Sememangnya setiap kali video dan gambar Aubrey dan Karl dikongsikan pastinya ia menjadi tumpuan peminat. Berbanding Karl, Aubrey dilihat lebih banyak coleteh dan gayanya membuat tutorial memasak memang sama dengan Eina.

Jom tonton video di bawah :

(Klik butang KANAN > untuk menonton video seterusnya.. )

Gelagat Aubrey yang manja ini menarik perhatian peminat. Senyuman manis Aubrey itu sama seperti Eina dan antara komen-komen peminat :

” MasyaAllah shooo cuteeee, chickynyaaa dia.. “

” Kecik-kecik dah cantik ni, dah besar tak payah cakapla.. “

” Dagu lekuk bont0t tu, aishhhh cair lah aunty tgok aubrey.. “

” She is so pretty. anak mix ni biasa mesti cntek.. “

” Comeyynyaaa c0py paste mamanyaa ni.. “

” Alahai dagu dia mahal, comel sangat Aubrey ni.. “

” Dah besar dah arianna cantiknyaaa dia. Manis senyumannya.. “

” Dah besar mesti cantik ala-ala hindustan lawa sangat.. “

” Kecik-kecik pun dah cantik, comel betul lahh awakkkkk.. “

” Sheโ€™s so beautiful . Like mom like daughter.. “

” Tak puas tgk. manjanya, dgn lentuk senyum manis, sweet sesangat.. “

Anak kacukan yang menawan dan membuatkan mata peminat tak puas melihatnya. Pastinya apabila Aubrey menginjak dewasa akan menjadi anak yang manis seperti ibunya itu. Semoga Aubrey membesar dengan sihat selalu dan menjadi anak yang bijaksana. Aamin

Silakan SHARE..

Sumber : IG Eina Azman

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..