” Cepatnya Urwa membesar, makin hari makin comel.. ” – Netizen

Wajah Terkini Anak Ardell Aryana Dan Nadzmi Adhwa, Arwa Malaikha Urwa Yang Kini Berusia 4 Bulan. Alahai Comel Sungguh Arwa, Macam Mommy Sangat !!

Begitu pantas masa berlalu, Arwa Malaikha Urwa iaitu anak kepada pasangan pelakon, Ardell Aryana dan Nadzmi Adhwa kini sudah pun berusia 4 bulan. Permata hati pasangan ini dilahirkan pada 5 Jun yang lalu secara normal setelah 16 jam menahan kesak1tan.

Kelahiran Urwa menambahkan lagi seri rumah tangga pasangan bahagia ini dan turut membuka akaun Instagram buat Urwa. Meninjau ke akaun Instagram Urwa yang menggunakan nama babyadhwaardell, banyak video dan gambar Urwa telah dikongsikan.

Selain untuk berkongsi dengan para peminat, ia juga sebagai tanda ingatan dan memori pada masa akan datang. Sehingga kini akaun Instagram tersebut telah mencecah 130 ribu orang pengikut. Apa sahaja perkembangan Urwa pasti dinantikan peminat.

Antara entri terbaru di akaun Instagram tersebut ialah gambar terbaru Urwa yang kini sudah berusia 4 bulan. Wajah Urwa yang comel dengan kulitnya yang putih mulus sering mencur1 perhatian ramai orang. Urwa yang berada dalam dakapan abinya begitu tersenyum girang.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Kecomelan Urwa mendapat pujian daripada para netizen. Antara komen-komen mereka :

” Banyak comei amoii.. Makin Hari Makin comel urwa…. “

” Subhanallah comelll , Cntik nye ciptaan Allah..Comelnya dia, Tak lma lg dh boleh makan dh.. “

” Alololo comelnya budak kecik niiii. Ger4m tgk.. dh besar dh dia.. “

” So comelll… cepat nye urwa membesar.. dh 4 months dhh.. “

” Anak beranak puteh…. Umie pon puteh… Comel la awak… Dah 4 bulan iye…. Dah pandai meniarap ke.. “

” Baby bertuah niii. Makin lama makin tomeyyyy.. “

Alahai, comelkan Urwa seperti wajah ummi dan abinya. Tak sabar nak tunggu Urwa membesar, pastinya secantik umminya. Semoga Arwa Malaikha Urwa sentiasa dilindungi oleh Allah SWT, menjadi anak yang solehah dan membesar dengan sihat.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Arwa Malaikha Urwa, Ardell Aryana

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..