” Jujur semua nampak muda, berseri-seri macam baru 30an.. ” – Netizen

Gambar Ratu Rock Negara, Ella Aminuddin Bersama Adik Beradik Perempuannya Jadi Tumpuan Ramai. Wahhh Cantik Semuanya. Walaupun Semua Sudah 50an, Nampak Awet Muda Sangat !! 

Ratu rock negara Ella Aminuddin sememangnya antara penyanyi lagenda yang diakui kehebatannya. Lagu Ella menyinari era 80-90an dan namanya meniti di bibir peminat bukan hanya di Malaysia malahan sehingga ke negara-negara jiran.

Meninjau akaun Instagram kakak Ella, Jojie Aminuddin telah dikongsikan sekeping gambar Ella bersama adik beradik perempuannya yang lain. Jojie yang menulis di kapsyennya ‘ Siblings’ turut meletakkan susunan siapa kakak dan siapa adik.

Shahrizan kakak pertama, diikuti Saidatulnisa yang kedua, Jojie pula kakak ketiga dan Ella merupakan adik perempuan terakh1r dalam keluarga mereka. Untuk rekod, mereka juga mempunyai beberapa orang adik lelaki, antaranya Korie yang pernah berpadu suara dengan Ella menerusi lagu Perg1lah Sayang.

Keempat-empat adik beradik ini kelihatan sungguh manis dengan imej berhijab nampak ayu dan jelita. Melihat raut wajah mereka tidak menggambarkan usia yang sebenar dan nampak muda semuanya. Lagi-lagi Ella yang terkenal dengan suara dan sifatnya yang manja itu.

Jom baca perkongsian di bawah :

Memang cantik menawan wajah adik beradik Jojie dan Ella ini. Walaupun usia masing-masing sudah melepasi 50-an namun masih nampak muda. Antara komen-komen peminat :

” Semua nye masih cantik lg.. sama mcm zaman sekolah dulu dulu.. “

” Masha Allah semua cantik-cantik. Satu acuan.. Cantiknya semuaaaaa love sgt. rindu the sibling ni.. “

” Beautiful as always and Kak Ton still the same.. Comel g1la muka kak Jojie tu gaya arab muka.. “

” Lemah lembut , ayu dan sopan. Semuanya cantik tak berubah.. Cantekkkkkkk semua adik beradik sis. Semua cantik2 dan awet muda.. “

” Wahh cantik2 belaka, semuanya super g0rgeous.. Jujur semua nampak muda. Berseri-seri macam baru 30an.. “

” Nmpk awet muda… Love sgt. Cantik-cantik semua.. “

Apabila empat beradik bergambar bersama-sama, terserlah keayuan masing-masing walaupun dalam gaya yang cukup simple. Semoga Ella dan adik beradiknya ini sentiasa gembira dan bahagia dengan kehidupan masing-masing dan dilindungi Allah selalu. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Jojie Aminuddin

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..