“ Enjoy sangat dapat luang masa dengan baba dia.. “ – Netizen

Noor Nabila Kongsi Video Dan Gambar Anaknya, Jebat Jayden Meluangkan Masa Bersama Sharnaaz Ahmad Mandi Kolam Raih Perhatian Ramai. Amboi Seronok Betul Jebat, Bukan Main Lagi Dia Gelak !!

Umum Mengetahui, Jebat Jayden merupakan anak kepada pelakon Sharnaaz Ahmad dan bekas isterinya, Noor Nabila. Siapa sahaja yang tidak mengenali anak kecil comel ini. Semakin hari Jebat, bertambah comel dengan pelbagai keletah yang mencuit hati.

Terbaru Noor Nabila telah berkongsi beberapa gambar dan video anaknya Jebat Jayden Ahmad atau Jebat bersama babanya sedang meluangkan masa bersama ketika mandi-manda dalam kolam. Perkongsian itu memperlihatkan Jebat sangat enjoy dapat meluangkan masa bersama babanya.

Alahai seronok sungguh Jebat, siap bawa alat permainan kesayangannya si tiger tu sekal mandi bersama. Jebat dengan si tiger belang kuning memang tak boleh dip1sahkan. Sentiasa bersama walau ke mana-mana, dah macam bestfriend pulak.

Perkongsian Nabila ini telah meraih banyak tanda suka dan juga komen-komen positif. Rata-rata komen menunjukkan ramai yang tertarik dengan kecomelan gelagat Jebat. Kusyuk je melayan perasaan dapat mandi dalam kolam renang.

( Klik butang KANAN > untuk melihat gambar dan menonton video seterusnya.. )

View this post on Instagram

Jebat Jayden Ahmad ❤️

A post shared by Noor Nabila (@noornabila) on

Gelagat Jebat yang comel mencuit hati ramai peminat. Rata-rata netizen memuji tindakan Nabila yang sangat sporting. Antara komen – komen netizen :

“ Jayden sangat enjoy dapat luang masa sengan Ayah dia.. ”

“ Awwwww last video.. Nsemmmmmm pok dgn anok..  “

“ Mommy sporting.. Suka dia main air.. Aww cutie jebat Tiger rawrr.. “

“ Comel nya mainan dia, bayi jebat lagi la comel.. “

“ Tigerr aummmm mandi sama2 dlm po0l.. Good boys, let swimming always.. “

“ Comey betoi lahhh baby J ni bila dia gelakk.. Ger4mmmmm bethol.. “

“ Harimau juga mandiiiii.. Ya Allah comelnye Jebat Dh besar nnt confirm hensem sgt.. “

Pandai dan riangnya Jebat dapat mandi kolam. Aktif dan berani betul ye, tak tak0t air langsung. Pastinya ramai di luar sana yang sentiasa tidak sabar menunggu keletah – kelatah terbaru Jebat. Semoga Jebat membesar dengan sihat, menjadi anak yang soleh dan membahagiakan kedua ibu bapa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Noor Nabila, Jebat Jayden

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..