” Comelnya Permaisuri jer1t, kalau saya tu dah terkeluar op0cot segalanya.. ” – Netizen

Video Sultan Johor, Sultan Ibrahim Sultan Iskandar Mengusik Permaisurinya Buat Ramai Yang Terhibur. Alahai Sweetnya, Main Sorok-Sorok Pula. Comel Sungguh !!

Sikap Sultan Johor yang begitu mengambil berat dan perkembangan akan kehidupan rakyat jelatanya sering mendapat pujian ramai, malah Tuanku Sultan Ibrahim mempunyai banyak keistimewaan dan pencapaian yang membanggakan, selain keperibadian yang menawan hati rakyat.

Sultan yang berjiwa rakyat ini juga cukup sinonim dengan Program Kembara Mahkota Johor. Baginda juga mempunyai hobi suka memasak dan dikatakan semua masakan yang dimasak oleh baginda semuanya lazat dan menyelerakan.

Menerusi perkongsian di Instagram Intrend Malaysia telah berkongsi satu video yang memaparkan aksi baginda Tunku Sultan Ibrahim yang cuba mengus1k isterinya, Permaisuri Johor Raja Zarith Sofiah Sultan Idris Shah. Bagi sesiapa yang menonton pasti terhibur melihat tingkah laku baginda itu.

Manakan tidak, baginda telah bersembunyi di sebalik dinding dan menanti kedatangan isterinya itu datang. Apabila Permaisuri tiba, baginda Sultan Ibrahim telah menyerg4h Permaisuri Raja Zarith dan kelihatan Permaisuri Raja Zarith begitu terkej0t.

Ikuti perkongsian video tersebut di bawah ini :

Hasil tinjauan di ruang komen, ramai warganet begitu terhibur melihat aksi manja Sultan Ibrahim itu bersama isteri tercinta. Malah mereka juga memuji sikap romantik Sultan Johor itu terhadap Permaisurinya. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Comelnya Permaisuri jer1t…. Klu saya tu dh opocot segala mala kuar.. “

” Cinta org dulu priceless..  Patut la TMJ pun suka main sergah2 dgn CPK… “

” Romantiknya Tunku, bahagia je tengok.. “

” Sweet betul tengok video ni, semoga kekal bahagia tunku Sultan dan Permaisuri.. “

” Comelnya mengus1k tunku, terkej0t Permaisuri.. “

” Nasib ler jer1t je, haha terkej0t betul tu, hahaha.. “

Comel betul tengok video ni, kelakar lah, punyalah baginda tunggu lama menanti kedatangan Permaisuri Raja Zarith tiba untuk menyak4t. Apa-apa pun, video tersebut memang begitu menghiburkan dan kami dari Berita Kopak mendoakan semoga baginda Sultan Ibrahim dan Pemaisuri Raja Zarith sentiasa kekal bahagia, Amin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Intrend Malaysia, Sultan Ibrahim

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..