” Ulang banyak kali tengok yang Manja mar4h tu.. ” – Netizen

Zarina Zainuddin Kongsi Video Bloopers Drama Bidadari Kiriman Tuhan Yang Begitu Mencuit Hati. Alahai Sampai Tersasul Zarina Panggil Nama Mira Filzah. Part Mira Mar4h Tu Kelakar Dan Comel, Amboi Garang Juga Mira Yer !!

Drama arahan pengarah terkenal Rashid Sibir berjudul Bidadari Kiriman Tuhan mula bersiaran sejak 25 Ogos yang lalu di saluran Astro Ria. Membariskan pelakon handalan negara antaranya Mira Filzah, Zul Ariffin, Zarina Zainuddin, Adlin Aman Ramli dan ramai lagi.

Mira yang membawakan dua watak dalam drama ini iaitu Manis dan Manja yang merupakan pasangan kembar seiras namun salah seorangnya mengidap Aut1sme. Zarina pula sebagai Maria iaitu ibu kepada Manis dan Manja membawakan wataknya dengan cukup baik sekali.

Jalan ceritanya digarap dengan cukup indah oleh Rashid dan penonton disajikan dengan mainan emosi ditambah lagi dengan kehadiran Ikram lakonan Adlin yang menyak1tkan hati. Kesemua pelakon membawakan watak mereka dengan cukup baik dan membuatkan jalan cerita drama ini menjadi menarik.

Meninjau akaun Instagram Zarina Zainuddin, telah dikongsikan beberapa buah video yang mempamerkan bloopers ketika penggambaran drama ini. Kalau sudah namanya bloopers pasti banyak benda yang melucukan akan terjadi. Bukan mudah untuk menghasilkan lakonan yang terbaik sampai namapun tersalah sebut.

Jom tonton video di bawah :

 

View this post on Instagram

BLOOPERS 🎭 . Mak Maria ni asyik salah sebut nama je kan 🙊 Manja jadi Manis, Manis jadi Mira 😅😄. . B I D A D A R I K I R I M A N T U H A N Mulai 25 Ogas 2020 Setiap Isnin-Khamis 10 Malam di @officialriax Arahan – @rashidsibir Terbitan : @operaklasik . Dibintangi oleh @mfmirafilzah @zul_ariffin @zarinazainuddin_ @adlinamanramlie @fauziahnawi @maisarasufia @bazlyhanif @imranzahrin @haeriyantohassan @ruzaidiabdrahman_ @adik_dhia_official @raja_azura . #bidadarikirimantuhan #megadrama #dramasangat #kaubidadari #dramabergandaganda #mirafilzah #zulariffin #Meletop #Malaysia #love #kitabaikramaisayang #zahirahmacwilson #fattahamin #fazura #fattzura #hlive #emmamaembong #neelofa #wawacosmetics #syafiqkyle #wawazainal #amyrarosli #aydajebat #jannanick #demicantik #demica #ctdk #kitajagakita #Emiramirah #PengantinSatuMalam . . OST BIDADARI KIRIMAN TUHAN 🎶 WAJAH KEKASIH – @ctdk . @bambam_studios @officialriax

A post shared by Zarina Zainuddin (@zarinazainuddin_) on

Begitu mencuit hati adegan antara Zarina dengan Mira ini. Tersasul-sasul sampai tersebut nama sebenar terus. Reaksi wajah Mira tu alahai comel betul. Antara komen-komen peminat :

” Ulang byk kali tgok yg manja mar4h tu. Kelakar dan cute je.. ” 

” Hahaha kelakar part haa manja, manja laaa.. Saje ulang bnyk kli sebb dua2 comel.. “

” Haa haa trsasul2.. memang best watak manja n manis.. pandai mira bwk watak manja n manis.. “

” Manis, Manja, Mira, triple M. lawak kak zarina, acting hidup je.. “

” Cabaran dlm nak berlakon. Sebut nama sebenar , silap nama watak. HAHAHAHA.. “

” Adoiii manja asyik trsil4p jerr. Lucu dua dua comel. Ulang tgk bnyk kali tau tgk manja tu, comel jee.. “

” Hahahahahaaa part Mira jer1t tu .. manja laaaaaa hahahahaaha .. adoiii.. “

” Mira manis manja..pen1ng kak zarina haha.. Tgk byk kali. Klaka la Mira la pulak.. ” 

” Comey muke mira, lembut je bgtau. bnyak kali tgk dah ni.. “

Menghiburkan dan rata-rata komen peminat tergelak melihat blooper dua beranak ini. Apa pun, esok sudahpun episod akh1r drama hebat ini. Apa kesudahannya, siapa yang bakal menjadi pilihan Cikgu Yusof sama-sama kita saksikan besok. Semoga Zarina dan Mira semakin bersinar dan berjaya dalam kerjaya di masa hadapan, Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Zarina Zainuddin, IG Bidadarikirimantuhan.official, IG Rashid Sibir

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..