” Cantiknya dia, raut muka dia sama macam Puan Sri.. ” – Netizen

Puan Seri Normala Samsudin Kongsi Gambar Dan Video Majlis Pertunangan Anaknya, Dr Ruhila Roslan. Alahai Cantik Manis Sungguh Dr Ruhila Macam Wajah Puan Seri Normala Ketika Muda. Jelita Sungguh !!

Semalam telah berlangsungnya majlis pertunangan anak kepada bekas pengacara terkenal, Puan Seri Normala Samsudin iaitu Dr Ruhila. Dr Ruhila merupakan anak kedua PS Normala dan bertugas sebagai doktor gigi. Lahir sebagai anak seorang bintang, pastinya kelibat Dr Ruhila akan menjadi perhatian.

Dr Ruhila yang mewarisi kecantikan wajah daripada ibunya ini membuatkan wajahnya nampak manis dan cantik. Meninjau akaun Instagram PS Normala, telah dikongsikan gambar dan video sekitar majlis anaknya ini. PS Normala turut dilihat menulis kapsyen yang ringkas dan mendoakan yang terbaik buat Dr Ruhila.

Menurut Normala, Dr Ruhila baru sahaja terbuka hati untuk melangkah ke alam perkahwinan sedangkan ramai rakan-rakan sebayanya sudahpun bergelar isteri dan ibu. Indah dalam persalinan baju kurung moden, wajah seluruh keluarga nampak gembira sekali.

Turut dikongsikan wajah PS Normala bersama Dr Ruhila dan keduanya nampak sama cantiknya. Alahai anak dan emak sudah kelihatan seperti kakak dan adik gayanya. Ruhila sememangnya c0py paste wajah ibunya yang cantik dan menawan ini.

Jom baca perkongsian di bawah :

(Klik butang KANAN > untuk melihat gambar dan menonton video seterusnya..)

Cantik dan berseri-seri sungguh wajah PS Normala dan Dr Ruhila ini. Wajah mereka mirip betul antara satu sama lain dan ini mendapat perhatian peminat. Antara komen-komen netizen :

” Congratulations Kak Mala… so happy for you. Both mother and daughter so beautiful.. “

” Ya Allah. She is soooo pretty, congratssss.. Cantik mcm mama dia masa muda. C0py betul mama dia.. ”

” Congratulations Ruhila and Kak Mala. Both morher and daughter look sooooo beautiful. Semoga dipermudahkan.. “

” Sama cantik ibu dan anak, so sweet.. I thought it was you. So pretty Ruhila, congratulations.. “

” Sejibik puan sri, so beautiful. congratulations Dr Ruhila.. “

” MasyaAllah cantiknya. Saling tak tump4h macam muka puan sri Normala.. “

” Cantiknye dia, raut muka dia sama macam puan sri.. Cantik manis mcm mama dia.. Persis mamanya betul.. “

Alhamdulillah selesai sudah pertunangan dan hanya tinggal satu langkah sahaja lagi untuk ke fasa alam perkahwinan. Semoga Dr Ruhila dan pasangan sentiasa dilindungi oleh Allah dan berkekalan sehingga ke jinjang pelamin. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG PS Normala Samsudin

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..