” Berlinangan air mata, faham sangat perasaan seorang ibu.. ” – Netizen

Video Datin Almy Nadia Memberi Pesanan Kepada Anak-Anaknya Ketika Berada Di Wad H0spital Buat Ramai Tersentuh. Part C1um Anak Tu Paling Seb4k !!

Baru-baru ini pelakon Datin Almy Nadia iaitu isteri kepada pelakon Datuk Fizz Fairuz telah dimasukkan ke h0spital ak1bat masalah batu karang di dalam hempedu. Almy telah dikejarkan ke H0spital Columbia Asia di Setapak, Kuala Lumpur.

Almy telah menjalani pemeriksaan peimejan res0nans magnet (MR1) untuk menentukan rawatan yang sesuai bagi membuang batu karang tersebut. Almy kini selamat menjalani pembed4han membuang batu karang beberapa hari yang lepas.

Sebelum ini, Almy mengalami sak1t perut yang ter0k dan kini keadaan Almy semakin baik selepas menerima rawatan. Berita Almy ini juga turut dikongsikan oleh suaminya di akaun Instagram dan memohon doa buat isterinya pada semua peminat.

Menerusi entri terbaru di akaun Instagram Almy, dia telah memuatnaik videonya ketika memberi pesanan kepada anak-anaknya semasa dia masih di hospital. Video tersebut dirakamkan pada 30 September lepas telah mengundang rasa seb4k di kalangan peminat.

Jom tonton video di bawah :

Sebagai seorang ibu, pasti memahami apa yang dirasai oleh Almy pada ketika itu dan rata-rata netizen mendoakan kesembuhan Almy. Antara komen-komen mereka :

” Syafakillah. Get well soon ye almy.. Aamiin.. “

” Darling awat buat i nang1s malam2 ni, moga ko cpt sembuh. Faham sgt perasaan seorang ibu.. “

” Get well soon beb.. semoga Allah berikan kesihatan yg baik b’panjangan buatmu.. take care.. “

” Tau betapa Datin rapat dgn anak2 sebaknya tgk.. Allahu.. seb4knya.. moga cpat sembuh.. ”

” Auto berlinang air mata aku , terus terbayang anak anak cepat sembuh kak , aamiinn .. “

” Mengalir air mata kami tgk video ni…. kami pon buat bnd yg sama dkt anak… byk pesan dkt dia… ALLAHU semoga cepat sembuh kak nadia… kami doa yg terbaik utk kak nadia.. “

Ya Allah, seb4k sungguh melihat Almy menasihati anak-anaknya. Kami di Berita Kopak turut mendoakan semoga Almy Nadia cepat sembuh daripada sak1t tersebut. Diharap selepas ini Almy terus menjaga kesihatan supaya penyak1t batu karang ini tidak berulang kembali.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Almy Nadia

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..