” Amboiiiiiii tikar mengkuang ka.. ” – Radin Era

Rozita Che Wan Kongsi Gambar Bercuti Di Langkawi, Namun Topi Yang Digayakannya Meraih Perhatian Ramai Netizen. Amboi Che Ta Bukan Main Melet0p Lagi Dengan Topi Besar Tu !!

Siapa yang tak kenal dengan Rozita Che Wan atau lebih mesra dengan panggilan Che Ta. Isteri kepada Zain Saidin ini sentiasa kelihatan anggun dan cantik setiap masa. Walaupun Che Ta mempunyai tiga orang anak, gaya Che Ta masih kelihatan muda dan bergaya.

Che Ta  juga seorang peramah dan telah melakonkan pelbagai watak menerusi drama – drama dan filem di kaca televisyen dan pawagam. Selain aktif dalam bidang lakonan, Che Ta juga mempunyai bakat besar dalam bidang pengacaraan dan telah pun mengacara dalam beberapa program Wawancara seperti Primadona.

Hasil tinjauan kami di akaun Instagram milik Che Ta, Che Ta telah berkongsi beberapa keping gambar percutian di The Ritz-Cartlon, Langkawi. Che Ta menggayakan busana bercorak bunga dan abstrak bersama sebuah topi yang sangat besar.

Perkongsian Che Ta ini telah meraih banyak tanda suka dan juga komen-komen positif daripada rakan selebriti dan peminat-peminat. Rata- rata komen menunjukkan ramai yang tertarik dengan topi yang digayakan oleh Che Ta. Lebih – lebih lagi topi kelihatan sangat cantik dan esklusif.

Jom ikuti perkongsian di bawah :

View this post on Instagram

dok intai laki mandi pantai😋. .

A post shared by Rozita Che Wan (@rozitachewan1) on

Penggayaan topi besar Che Ta kelihatan unik dan lain daripada lain. Hanya orang yang berani sahaja boleh menggayakan fesyen topi seperti ini. Antara komen-komen rakan artis dan peminat :

” Amboiiiiiii tikar mengkuang ka.. ” – Radin Era

” Elok topi… Tak gad0h berjelaga muka.. Tak g4duh payung dah.. “

” Bapak aaah, Topii hahaha.. tapi che ta tetap let0p.. cantik dress.. “

” Perghhhhhh bkn org ja let0psss topi pun. let0pssssss jgaks.. “

” Cantik topi dia, Che ta rozitachewan1 bawak almari ka pergi hoholidayyy.. “

” Besaq payung dia.. boleh tumpang sekaki, rasa tak mau pakai topi bole buat tikar duduk.. “

” Tu dia aih.. lawa topi tk besa tgk besar tu cntik plak.. “

Cantik betul Che Ta, dah nama Che Ta sentiasa kelihatan cantik. Sejak muda sampai sekarang kecantikan tak pernah pudar, cantik sentiasa. Semestinya Zain sentiasa terpikat dengan kecantikan. Kami di Berita Kopak mengharapkan semoga Che Ta senantiasa hidup bahagia bersama keluarga tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Rozita Che Wan

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..