” Sedap suara CP merdu macam cerita kartun Rapunzel tu.. ” – Netizen

YAM Che Puan Khaleeda Kongsi Video Gelagat Puteri Dan Putera-Puteranya Bermain Namun Suara CP Khaleeda Raih Tumpuan. Wah Sedapnya CP Khaleeda Nyanyi, Suara Merdu Sangat !! 

Pasangan diraja Tunku Mahkota Johor, Tunku Ismail dan Che Puan Khaleeda sering menjadi tumpuan ramai terutamanya rakyat negeri Johor. Pasangan ini yang selalu terlihat romantis dan sweet walaupun sudah mempunyai anak dan gayanya seperti pasangan baru bercinta.

CP Khaleeda melangsungkan perkahwinan bersama TMJ pada Oktober 2014 dan sehingga kini sudah dikurniakan seorang puteri dan 2 orang putera. Anak-anak ini diberi nama Tunku Khalsom Aminah Sofiah, Tunku Iskandar Abdul Jalil Abu Bakar Ibrahim dan Tunku Abu Bakar Ibrahim.

Keperibadian dan sikap CP Khaleeda yang peramah dan mesra menyenangkan hati rakyat Johor khasnya. Memiliki susuk tubuh tinggi lampai dan wajah hitam manis serta lesung pipit membuatkan wajah CP Khaleeda tidak puas dipandang. Setiap kali CP Khaleeda berkongsikan kapsyen di Instagramnya, ianya pasti mendapat tanda suka yang banyak.

Meninjau entri terbaru di akaun Instagram Che Puan Khaleeda, telah dikongsikan gambar dan video yang menunjukkan gelagat anak-anaknya bermain bersama-saama. Ketiga-tiganya yang memakai pakaian yang begitu comel. Meriah sungguh rumah CP dengan anak-anak yang ceria sebegini.

Jom tonton video di bawah :

(Klik butang KANAN > untuk melihat gambar dan menonton video seterusnya..)

Gelagat puteri dan putera-putera kesayangan Che Puan Khaleeda ini menghiburkan namun suara merdu CP yang kedengaran menyanyi di belakang menarik perhatian peminat. Antara komen-komen mereka :

” I wish i can hear your singing disney song.. “

” Love ur voice. Cpk’s voice is sooo lovely.. “

” Love ur voice… repeat bnyk kali sbb nk dngar suara che puan je.. “

” Sedap suara CP merdu macam cerita kartun Rapunzel tu.. “

” Your voice sounds like disney princess. Cuba nyanyi satu lagu, mesti best.. “

” I think all Malaysian are love your voice.. “

” Sounds and act like musical theatre. Berulangkali saya tonton video ni Che Puan.. “

” Masha Allah they are super adorable che puan also.. ive been a fan of your voice for so long, i find it soothing to hear.. “

” Alahaii ya Allah comelnya. Paling suka dengar Che Puan nyanyi nursery rhymes.. “

Lunak dan merdu sungguh suara CP Khaleeda walaupun hanya sebentar nyanyiannya itu. Membaca komen netizen juga ramai yang terpaut pada gemersik suara CP yang cantik ini. Apa pun, semoga CP Khaleeda sentiasa dirahmati Allah dan berbahagia selalu di samping suami dan anakanda tersayang. Aamin

Silakan SHARE..

Sumber : IG YAM Che Puan Khaleeda

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..