” The real anak CEO Megah Holding. Cantik dan handsome semuanya.. ” – Netizen

Wajah Isteri Mustapha Kamal, Susan Manen Bersama Anak-Anak Mereka Meraih Perhatian Peminat. Sudah Besar Semuanya, Cantik Dan Tampan Seperti Ibu Dan Ayahnya !!

Nama pelakon Mustapha Kamal antara nama yang sudah lama bertapak dalam industri seni tanahair. Menurut laporan Gempak.com, November 2019 yang lalu, Mustapha Kamal dikurniakan darjah kebesaran Ahli Setia Mahkota Kelantan dan memberikannya gelaran Datuk Paduka.

Ini berlangsung ketika sambutan Hari Keputeraan Sultan Muhammad V ke-50. Mustapha seorang yang humble dan tetap peramah dengan semua peminatnya. Sering berkongsi video dan bercakap dalam loghat Kelantan, Mustapha disenangi peminat-peminatnya.

Untuk rekod, Mustapha mendirikan rumahtangga bersama Susan Manen yang juga seorang pelakon. Baru-baru ini juga mereka sama-sama menjayakan drama Pengantin 1 Malam sebagai pasangan suami isteri. Perkahwinan mereka ini dikurniakan 4 orang anak diberi nama Sabella Qawiema, Aulia Qayyiem, Salsabil Qurani dan Naqli Qaddiem.

Meninjau akaun Instagram Mustapha Kamal, telah dikongsikan sekeping gambar yang memaparkan wajah isteri dan anak-anaknya. Mustapha yang terpaksa berjauhan selama 10 hari daripada keluarga menyatakan kerinduannya itu.

Jom baca perkongsian di bawah :

Sudah dewasa semua anak-anak Mustapha ini dan wajah cantik dan kacak mereka semestinya menjadi tumpuan. Manis sangat senyumannya dan Susan tetap nampak awet muda. Antara komen-komen peminat :

” Cantik dan hands0me semuanya.. “

” Cantik dan comel semuanya, alhamdulillah.. “

” The real anak CEO Megah Holding.. “

” Alhamdulillah Aamiin cantik hemsem semua.. “

” MasyaAllah.. semuanya cantik2 dan handsome tapi yg paling cantik mestila ibunya.. “

” Masya Allah semua so beautiful. Syukur alhamdullilah kpd Allah. stay safe always.. “

” Cantik2 semua anak2nya.. pernah jumpa dlu masa kecik2 kt mall.. skg smua dh besar pjg.. “

” Comey handsome anok2. wife lg comey.. “

” Aamiin… Alhamdulillah sejuk mata memandang.. “

Benarlah kata pepatah, mana tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi, kesemua anak-anak ada iras wajah Mustapha dan Susan. Pasti ramai yang ingin menyunting untuk dijadikan menantu nanti. Apa pun, kami di Berita Kopak mendoakan semoga Mustapha sekeluarga sentiasa gembira, sihat dan dilindungi Allah. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Mustapha Kamal, Portal Gempak.com, Portal Xtra.com

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..